![]() |
|
Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
![]() |
#63 |
Хирург со скальпелем
Регистрация: 11.03.2007
Адрес: Донецк
Сообщений: 1,735
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 17 раз(а) в 8 сообщениях
Репутация: 147
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 47
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
![]()
Схемка намальована некоректно, номінали запобіжників не підпадають під ніякі правила, провід ремоута відсутній.
Коротше треба з тим щось робити. Ще би було цікаво глянути на фотки прокладки проводки, може і там косяки є... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
Регистрация: 06.01.2010
Адрес: Хмельницкий
Возраст: 34
Сообщений: 126
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 33 раз(а) в 18 сообщениях
Репутация: 44
|
![]() Канал ремоут організував через релле на 30А, іншого не було. А ось із запобіжниками вже заплутався. Буду вам дуже вдячний якщо зможете допомогти. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#69 |
Регистрация: 29.04.2009
Адрес: Днепр
Возраст: 42
Сообщений: 948
Вы сказали Спасибо: 35
Поблагодарили 2 раз(а) в 2 сообщениях
Репутация: 85
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#73 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 47
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
![]()
То треба все вказувати на схемі і кулири і пісвітки і реле тим більше. Так що малюйте схемку, а там бум виправляти.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 |
Хирург со скальпелем
Регистрация: 11.03.2007
Адрес: Донецк
Сообщений: 1,735
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 17 раз(а) в 8 сообщениях
Репутация: 147
|
![]() ![]() Кстати, при тех параметрах что вы привели, ЗЯ для баттервортовской добротности получается больше ста семидесяти литров. Последний раз редактировалось Маша Синичкина; 22.04.2010 в 10:12. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 |
Регистрация: 06.01.2010
Адрес: Хмельницкий
Возраст: 34
Сообщений: 126
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 33 раз(а) в 18 сообщениях
Репутация: 44
|
![]()
Враховуючи те, що вся акустика грає в салон авто, а на природі також хочеться послухати музику, тому вирішив виготовити панель з 4-ма подіумами для 16-х динаміків на кришку башажника.
Все вийшло досить гарно, і витратив на це цілий день. Залишилось від магнітола провести 4 провода і підключити акустику в панелі. Декільки фото по роботі та саба-стелс в авто. Настепне в черзі : виготовлення підімуів для фронтальних мідбасів. Перетяжка дверних карт повністю та деяких інших деталей салону авто шкірзамінником Era кремового кольору, перетяжка деталей обшивки багажника матеріалом в стиль саба, виготовлення фальш-панелі з підсвітками та кулерами, прокладка і закріплення всієї проводки відносно стандартам. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 |
Регистрация: 06.01.2010
Адрес: Хмельницкий
Возраст: 34
Сообщений: 126
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 33 раз(а) в 18 сообщениях
Репутация: 44
|
![]()
Ну що ж, продовжуємо далі епопею з автозвуком в Ланосі.
На разі під модернізацію моє око поклало на підсилювач Blaupunkt GTA-450 і було вирішено його твікнути. Перечитавши багато інфи в інтернеті, а саме на Блюзмобілі, визначився з усім і поїхав на радіобазар за запчастинами. Було придбано: - конденсатори електролітичні 4700мкФ 50В 105С 6 штук. - конденсатори електролітичні 4700мкФ 16В 105С 4 штуки. - провід з перерізом 4мм2 - текстоліт - хлорне залізо. Починаємо роботу. Ось наші конденсатори та провід. ![]() ![]() ![]() В першу чергу відразаємо дві полоски текстоліту, розмічуємо потрібні нам дорожки і кладемо в розчин хлорного заліза на 1-1,5 години, поки не витравить все зайве. Опісля отримуємо такі дві плати: ![]() Лудимо їх ![]() Свердлимо отвори на платах та припаюємо наші конденсатори 4700мкФ 50В 105С паралельно по три штуки утворюючи дві батареї ємністю по 14100мкФ. ![]() Далі припаюємо дроти. Для себе я визначив, що коричневий - це "мінус", а голубий - "плюс". А також заізольовуємо наші батареї. ![]() ![]() Відкладаємо в сторону наші конденсатори і беремо до рук підсилювача. Так він виглядає. ![]() Вікрутивши гвинти і знявши захистну кришку ми бачимо все начиння. ![]() Бачимо конденсатори 4 штуки 1000мкФ 16В до перетворювача напруги (фіолетовго кольору) і після перетворювача 4 штуки 2200мкФ 35В (чорного кольору). Нашою головною ціллю буде замінити ці конденсатори на нові з більшою ємністю. Купувати потрібно високотемпературні конденсатори на 105С. Далі беремося за конденсатори які стоять до перетворювача напруги і випаюємо їх. Та замість них впаюємо нові конденсатори 4700мкФ 16В 105С. Головне дотриматись такоїж полярності, яка була до їх заміни. ![]() ![]() ![]() З цим закінчили і беремося до конденсаторів які стоять після перетворювача напруги. Випаювати ми їх не будемо, лише наростимо їх ємність припаявши раніше виготовлен батареї конденсаторів. Для більшої ясності на фото місця пайки та полярність позначив двома кольорами. червоним "+" і "-" першої батареї конденсаторів, зеленим "+" і "-" другої. ![]() Припаюємо дроти батарей. ![]() І все, збираємо наш підсилювач і розміщуємо наші конденсатори над транзисторами приклеївши їх на герметик. ![]() ![]() Закриваємо все і пікдлючаєм. Результат: Збільшена ємність конденсаторів до перетворювача напруги з 4000мкФ до 14100мкФ. Збільшена ємність конденсаторів після перетворювача напруги з 8800мкФ до 37000мкФ Висновок: Blaupunkt GTA-450 все ж таки не такий поганий підсилювач як кажуть, після невеликого твіку набагато приємніше почав грати, а саме: бас став м'яким, напористим і приємнішим, це саме перше що відчуваєш після того як запускаєш оновлений підсилюв на тому ж треці, який був до переробки. Високі частоти стали менш різкими, і з'являється відчуття м'якості, коли на слух нічого не тисне. Тому доробці такого підсилювача бути. І я задовлений. Можливо комусь допоможе мій невеликий звіт і я буду радий. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 |
Регистрация: 06.01.2010
Адрес: Хмельницкий
Возраст: 34
Сообщений: 126
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 33 раз(а) в 18 сообщениях
Репутация: 44
|
![]() ![]() А ось і моя кінцева схема. На разі ещ встановлений буферний конденсатор. І почав робити дистриб'ютор. ![]() Але задаюсь питання, чи не розрядить мені конденсатор акумулятор автівки, коли вона стоятиме на стоянці, адже він не відключається??? Вінницця - мабудь планується, але чисто для себе, щоб взнати, що я настроїв і подивитися інші автівки. Зараз ще хочу замінити Іволговські мідбаси на інші, але паперові. Бо один з динаміків почав знову об щось черкати в середині. Последний раз редактировалось x_omega_x; 12.08.2010 в 09:54. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
(4 канальный) Daewoo AB43 | maxsinner82 | Усилители | 1 | 09.02.2014 20:58 |
Daewoo Nubira install started | K.O.S. | Свои инсталляции SQ | 119 | 13.06.2013 20:03 |
Інсталяція в Citroen Berlingo | Serhiy | Свои инсталляции SQ | 41 | 06.12.2011 17:05 |
Дополнительный АКБ в Daewoo Sens | maestro | Белый шум | 6 | 09.08.2011 08:38 |
продаются подиумы для DAEWOO LANOS под MOREL MT23 и CDM88 | VEV | Аксессуары, кроссоверы и прочее... | 18 | 11.11.2009 20:10 |