| 
 
		
			
  | 
	|||||||
| Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов | 
| Результаты опроса: хотели бы Вы в машину ламповый УНЧ ? | |||
| ДА - однозначно хочу | 
		 | 
	10 | 19.23% | 
| НЕТ - меня итак все устраивает | 
		 | 
	20 | 38.46% | 
| возможно ДА, но я не знаю как они звучат... | 
		 | 
	9 | 17.31% | 
| Свой вариант ответа | 
		 | 
	13 | 25.00% | 
| Голосовавшие: 52. Вы ещё не голосовали в этом опросе | |||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Опции темы | Опции просмотра | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 16.03.2009 
				Адрес: Киев 
				
				
					Сообщений: 2,301
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 306 
	
		
			
				Поблагодарили 565 раз(а) в 236 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 1023 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Рост ®,  у меня плюсомёт перегрелся - не работает в Вашу сторону.  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Ну, хотя бы так держите мой +1!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 12.03.2007 
				Адрес: Львів 
				Возраст: 53 
				
					Сообщений: 2,210
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 13 
	
		
			
				Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 562 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Взагалі я тут пишу зовсім не з метою зачморити ідею. 
		
		
		
		
		
		
		
	Просто, як людина, що побудувала далеко не одну автомобільну систему, намагаючись не тупо заробляти на цьому гроші, а добитись звуку з хоча би однією великою літерою в цьому слові, при чому не на словах, а в реально існуючих автомобілях, знаю весь перелік проблем, з якими доводиться стикатися і озвучую їх тут. Тому що зацікавлений дуже в автомобільній акустиці з високою чутливістю. Тут, на форумі, я вже якось піднімав питання, що (Бог з нею, з лампою) на підсилювачах з вихідними каскадами на монокристалах ми отримуємо значно чистіший звук. А з кожним доданим для збільшення потужності транзистором ми мікродинаміку вбиваємо. І тут чутлива акустика дуже була б в пригоді. Тільки от нема. 90-91 дБ в кращому випадку.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 09.10.2008 
				Адрес: Kiev 
				Возраст: 42 
				
					Сообщений: 945
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 29 
	
		
			
				Поблагодарили 60 раз(а) в 38 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 138 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 , это был ответ шуткой на шутку . | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 12.03.2007 
				Адрес: Львів 
				Возраст: 53 
				
					Сообщений: 2,210
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 13 
	
		
			
				Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 562 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 Але коли мова йде про повністю завершену систему, то з косяками доведеться розбиратись, а в даній реалізації косяки чекають дуже вже серйозні, і з організацією живлення пов'язані, але ІМХО з акустикою ще більші. Правда, можна не перейматися косяками, а слухати, як є. І добре, коли людина чітко усвідомлює, що система має проблеми, але вона мириться з цим, тому що їй важливіші наявні конкретні особливості звучання, ніж відсутність косяків. Нормальна позиція, на здоров'я. Але ж так не цікаво, тому часто створюється ціла секта, яка чморить інші реалізації з допомогою поетичних порівнянь (ну, типу теплої лампи і холодного каменю   ), "потужніших лампових ват", створює магічний ореол навколо свого кумира і т.д.Хоча все дуже просто. Треба не говорити про переваги, а зробити і показати. А всі розмови вести в технічному руслі, не уникаючи слизьких тем і не ховаючи голову в пісок. А в контексті даної теми складні питання - це - реалізація самого підсилювача - фільтрація - акустична система. З фільтрацією найпростіше розібратись, використавши серйозну процесорну голову, типу ОДР, хоча це протирічить самій ідеології лампи. Але варіант, тут і порізка на потрібні смуги крутими порядками, і затримки одразу бонусом. А от з акустикою...  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 09.10.2008 
				Адрес: Kiev 
				Возраст: 42 
				
					Сообщений: 945
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 29 
	
		
			
				Поблагодарили 60 раз(а) в 38 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 138 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 16.03.2009 
				Адрес: Киев 
				
				
					Сообщений: 2,301
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 306 
	
		
			
				Поблагодарили 565 раз(а) в 236 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 1023 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			Две копейки в напоминание... | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 12.03.2007 
				Адрес: Львів 
				Возраст: 53 
				
					Сообщений: 2,210
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 13 
	
		
			
				Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 562 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			![]() З 420-им я працював, стоковим. Проблемки там є. Зараз, виглядає, буде можливість зробити ще один інстал на 420-ому, але після того, як він попаде до Halin-а. Побачимо, на що він здатен, якщо без компромісів. Добре, це все ходіння колами, залишимо любителям поговорити. А в теорії повноцінної реалізації лампи в автомобілі ми не просунулись ні на крок.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 09.10.2008 
				Адрес: Kiev 
				Возраст: 42 
				
					Сообщений: 945
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 29 
	
		
			
				Поблагодарили 60 раз(а) в 38 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 138 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Последний раз редактировалось John; 09.12.2012 в 20:51.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Похожие темы
		 | 
	||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение | 
| (4 канальный) Adagio-CalCell VAC 110.4 ламповый гибрид | Vlad1978 | Усилители | 7 | 02.04.2013 17:30 | 
| Что если в машине нет CD? | Mixagolf1 | EMMA | 8 | 18.05.2012 20:11 | 
| Ламповый предусилитель в авто | d2max | Бюджетный автозвук и песочница. | 7 | 08.05.2012 16:13 | 
| 5.1 в машине и как правильно его сделать | yaroslav | Бюджетный автозвук и песочница. | 1 | 05.11.2010 00:59 | 
| Ламповый супер-мега-стереоусилитель | akvelon | Белый шум | 5 | 29.10.2010 13:34 |