![]() |
|
Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
Результаты опроса: хотели бы Вы в машину ламповый УНЧ ? | |||
ДА - однозначно хочу |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 19.23% |
НЕТ - меня итак все устраивает |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 38.46% |
возможно ДА, но я не знаю как они звучат... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 17.31% |
Свой вариант ответа |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 25.00% |
Голосовавшие: 52. Вы ещё не голосовали в этом опросе |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#3 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() ![]() ![]() Секретний, напевно. СЧ і ШП з високою чуйкою є достатньо домашніх, але вони всі під лабіринт розраховані, в зовсім крайньому випадку від фазік. В автомобілі НЧ не витягнути на 99,9%. Одну соту залишимо на екстремалів, які викинуть торпедо і почнуть ваяти рупор ![]() Варіант НЧ від каменя, а СЧ/ВЧ від лампи - так за характером звучання, подачі вони будуть різними сильно, доведеться вишукувати комплекти, які зістикуються хоч якось. Тому і кажу, список, список! Бо поняття "ЗВУК" (великими літерами) передбачає ідеальне звучання системи в цілому, а не окремо взятого діапазону, на окремих не надто інтенсивних музичних композиціях, і з іншими обмеженнями і закриванням очей на очевидні огріхи, але "зате послухай, як отут флейта звучить!". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Старейшина
Регистрация: 16.03.2009
Адрес: Киев
Сообщений: 2,301
Вы сказали Спасибо: 306
Поблагодарили 565 раз(а) в 236 сообщениях
Репутация: 1023
|
![]()
Рост ®, у меня плюсомёт перегрелся - не работает в Вашу сторону.
![]() Ну, хотя бы так держите мой +1! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Взагалі я тут пишу зовсім не з метою зачморити ідею.
Просто, як людина, що побудувала далеко не одну автомобільну систему, намагаючись не тупо заробляти на цьому гроші, а добитись звуку з хоча би однією великою літерою в цьому слові, при чому не на словах, а в реально існуючих автомобілях, знаю весь перелік проблем, з якими доводиться стикатися і озвучую їх тут. Тому що зацікавлений дуже в автомобільній акустиці з високою чутливістю. Тут, на форумі, я вже якось піднімав питання, що (Бог з нею, з лампою) на підсилювачах з вихідними каскадами на монокристалах ми отримуємо значно чистіший звук. А з кожним доданим для збільшення потужності транзистором ми мікродинаміку вбиваємо. І тут чутлива акустика дуже була б в пригоді. Тільки от нема. 90-91 дБ в кращому випадку. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Старейшина
Регистрация: 09.10.2008
Адрес: Kiev
Возраст: 42
Сообщений: 945
Вы сказали Спасибо: 29
Поблагодарили 60 раз(а) в 38 сообщениях
Репутация: 138
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() Але коли мова йде про повністю завершену систему, то з косяками доведеться розбиратись, а в даній реалізації косяки чекають дуже вже серйозні, і з організацією живлення пов'язані, але ІМХО з акустикою ще більші. Правда, можна не перейматися косяками, а слухати, як є. І добре, коли людина чітко усвідомлює, що система має проблеми, але вона мириться з цим, тому що їй важливіші наявні конкретні особливості звучання, ніж відсутність косяків. Нормальна позиція, на здоров'я. Але ж так не цікаво, тому часто створюється ціла секта, яка чморить інші реалізації з допомогою поетичних порівнянь (ну, типу теплої лампи і холодного каменю ![]() Хоча все дуже просто. Треба не говорити про переваги, а зробити і показати. А всі розмови вести в технічному руслі, не уникаючи слизьких тем і не ховаючи голову в пісок. А в контексті даної теми складні питання - це - реалізація самого підсилювача - фільтрація - акустична система. З фільтрацією найпростіше розібратись, використавши серйозну процесорну голову, типу ОДР, хоча це протирічить самій ідеології лампи. Але варіант, тут і порізка на потрібні смуги крутими порядками, і затримки одразу бонусом. А от з акустикою... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Старейшина
Регистрация: 09.10.2008
Адрес: Kiev
Возраст: 42
Сообщений: 945
Вы сказали Спасибо: 29
Поблагодарили 60 раз(а) в 38 сообщениях
Репутация: 138
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
(4 канальный) Adagio-CalCell VAC 110.4 ламповый гибрид | Vlad1978 | Усилители | 7 | 02.04.2013 16:30 |
Что если в машине нет CD? | Mixagolf1 | EMMA | 8 | 18.05.2012 19:11 |
Ламповый предусилитель в авто | d2max | Бюджетный автозвук и песочница. | 7 | 08.05.2012 15:13 |
5.1 в машине и как правильно его сделать | yaroslav | Бюджетный автозвук и песочница. | 1 | 04.11.2010 23:59 |
Ламповый супер-мега-стереоусилитель | akvelon | Белый шум | 5 | 29.10.2010 12:34 |