Всё об автозвуке

Вернуться   Всё об автозвуке > Высшая лига Sound Quality (натуральный и красивый звук) > Практика по SQ > Свои инсталляции SQ
Регистрация Новые сообщения Правила форума Справка Сообщество Календарь Поиск

Важная информация

Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п.

 
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 28.06.2012, 20:10   #32
Рост ®
Старейшина
 
Аватар для Рост ®
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
Отправить сообщение для Рост ® с помощью ICQ
По умолчанию Re: Lancia Delta

Я говорив про дещо інше. Не про жорсткість, а про пружність матеріалу. Скловолокно є пружним, міцно прикручене до конструкцій дверей, воно буде працювати резонатором. Подальше обклеювання його віброю - це вже боротьба з наслідками.
Щоб закрити технологічні отвори, достатньо заклеїти їх віброізоляцією. Жорсткість тут не те, що не потрібна, вона шкідлива. Тому що будь-яка пружна поверхня - резонатор. А просто вібра і від АКЗ захистить, і джерелом призвуків не буде. Звичайно, що потрібно враховувати специфіку конструкції дверей разом із картами, але я в загальному говорю. Буває, треба закрити міцніше отвір з якихось причин, тут можна ПВХ використати, на каучуковому герметику, зверху віброю закатаний.
Жорсткість потрібна тільки в місці монтажу динаміка. І тут її забезпечать лише розпорки. Не можна поставити розпорку, можна нерв'юру. Я ще не зустрічав дверей, де би не вдалося це зробити.
Рост ® вне форума   Ответить с цитированием Вверх
 


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 06:28. Часовой пояс GMT +2.


Перевод: zCarot
autozvuk.org ©