![]() |
|
Коммерческие инсталляции Инсталляции, выполненные на коммерческой основе. Похвастаться, предложить свои услуги... |
|
Опции темы | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
"Видите, Шура, что можно сделать из обычной швейной машинки Зингера!"
Недавно я телефонував своєму знайомому, якого давно не бачив. Ну і поцікавився, чи ще відчувається криза в його галузі, на що він мені відповів: "Знаєш, криза не минула, ми просто до неї звикли". Тобто з грошима в багатьох туго, але життя продовжується і треба щось робити, а оскільки з грошовими знаками таки туго, то робити доводиться низькоб'юджетне, але ж поганого теж не хочеться. А тут довелось зробити інсталяцію в один автомобіль, яка видалась мені досить показовою, тому вирішив поділитися з тими, кого криза придушила, але не роздавила ![]() Значить, вводні. Є Дачія Логан, ![]() є Blaupunkt Bremen, трохи б/у, куплений за моєю порадою, і є акустична система в складі мідбаса і твітера Helix Precision, P206 та P1. Вирішили обійтись без підсилювача, і думати про нього, якщо хіба вже все буде зовсім зле. Очевидні речі я буду пропускати, тобто, куди і як підключати живлення головного пристрою і тому подібні нюанси, які відносяться до базових понять. З чим є проблема в автомобілі завжди, а в Логані і подавно - це з місцем встановлення мідбасових динаміків, тобто, з дверима. А проблема тому, що з дверей, конструкції з тонкої бляхи, потрібно зробити акустичне оформлення для мідбаса, при чому таке, щоб коли звучатиме динамік, двері мовчали. Повністю. Якщо цього не досягнути, то, скажімо, бас-бочка буде звучати не там, далеко, де вона звикло стоїть, в задніх рядах оркестру, а прямо у вас в салоні, ще й відзвуки будуть від дверей лунати. І середньочастотні призвуки, чи брязчання обшивки теж порушуватиме фокусування образів. Тому акустична підготовка дверей - це те, на чому не економиться. При чому це не означає бездумного наклеювання якомога товстішого матеріалу, ще й в пару шарів, бо після такої роботи неминуче виникне тема. яку я бачив колись в Синій конфі, про "перешумлені двері", які гудуть. ![]() Це внутрішня фільонка дверей: масивний і дуже жорсткий подіум під динамік, закриті жорстким, але глухим матеріалом технологічні вікна, все закатало віброізоляцією СТП М1. Так, не М2, не Бімасти і т.п. ![]() Знимок подіума - двадцятка фанера, посадочне місце під динамік у вигляді кільця, яке можна довільно закріпити і повертати під потрібним кутом в процесі виставляння кутів довороту, а потім в потрібному положенні можна все добре зашпаклювати двокомпонентною шпатлівкою - вона і важка, і надійно тримається. Ну і ззовні видно скошене кільце, в яке міцно впреться карта дверей, через ущільнювач Бітопласт. ![]() Зовнішня фільонка повинна бути зроблена так, щоб на відзвук вона була глухою, але при постукуванні не гуділа. Ну і, само собою, не коливалась, тобто, щоб коли в неї впертись рукою, вона не прогиналась. Досягається цього різними способами, часто доводиться вигадувати щось нове, ну але це і добавляє інтересу в процес роботи. ![]() Карти дверей теж потрібно закатати віброізоляцією М1, щоб пластик теж став глухим, коли по ньому постукують. Не Бітопластом, не спленом! ![]() Штатні грилі в Логані не придатні для використання в хоч якійсь людській системі, надто вони густі. Бажано їх поміняти на металічні, але теж не дешеву сітку, яка буде зв'якати, а на щось порядніше. Ну і, звісно, завжди приємно, коли все буде зроблено красиво, навіть якщо це потягне більші матеріальні затрати, тому що разова економія - це добре, але потім же кожен день дивитися на плоди цієї економії доведеться. А наше життя складається от з таких дрібниць, тому вони мають дарувати приємні враження. ![]() Трохи про електрику. Оскільки фронт під'єднаний до не надто потужних внутрішніх підсилювачів головного пристрою, тому, щоб не втрачати потужність, вибрана схема підключення поканальна, мідбаси до тилових каналів, твітери до фронтальних, з пасивною фільтрацією. Чому не використано вбудований кросовер Бремена? Тому, що ввімкнення будь-якої цифрової обробки, будь то ДСП, кросовери, чи навіть параметричний еквалайзер - все призводить до відчутного погіршення якості звучання. До речі, як то кажуть, нема нічого поганого, щоб на добре не вийшло - відсутність зовнішнього підсилювача полегшує фазове зведення, тому що в тракт не додається купа зовсім не найдорожчих операційників, прохідних конденсаторів і всякого іншого добра ![]() Фотографій стійок з твітерами ще не зробив, бо замовлена алькантара застряла на кордоні, хоча мала приїхати ще минулого тижня. Як тільки дороблю, одразу сюди викладу. Враження. Перше - мене вразив Бремен здатністю дуже непогано, без значних нелінійних спотворень навіть на пристойній гучності звучати через свій внутрішній підсилювач. Друге - мене вразив Логан, в якому по-перше можна зробити двері так, що вони реально будуть мовчати, не дивлячись на попередні не дуже позитивні враження, оскільки і метал тонкий, і взагалі вся конструкція ну не те, щоб зовсім ходуном ходила, але таки не фонтан. Ну і вибудовується звукова картина дуже непогано. До речі, якщо серед львів'ян чи гостей нашого міста є бажаючі послухати машину, то телефонуйте, в найближчі дні, думаю, це можна організувати. |
![]() |
![]() ![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Просто о кроссоверах. | Olddad | Бюджетный автозвук и песочница. | 15 | 26.04.2018 10:29 |
Тренировка в инсталляции (Логан) | BMWMB | Свои инсталляции SQ | 7 | 04.07.2010 12:52 |
музыка в дачию логан | s63amg | Бюджетный автозвук и песочница. | 5 | 24.12.2009 17:47 |
Сидіти на голці не завжди зле | Рост ® | Белый шум | 0 | 25.10.2009 20:51 |
Подседельники в Рено Логан | Olddad | Свои инсталляции SQ | 22 | 31.08.2009 08:30 |