|
|
|||||||
| Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
![]() |
|
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Штырлиц
Регистрация: 09.04.2007
Адрес: Ирпень
Сообщений: 4,912
Вы сказали Спасибо: 136
Поблагодарили 355 раз(а) в 191 сообщениях
Репутация: 673
|
Если будет расматриваться вариант, когда задержки будут использоваться и для сведения вертикальной фазировки, то шаг 1см очень большой, нужно делать меньше.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Теж хочу потиснути руку Іллі.
Щодо роздумів з приводу. Підтримаю Катка, для багатьох машин достатньо затримок ліво-право, але це все рівно накладає певні вимоги до розташування твітерів, особливо правого. А якщо робиться інстал в стилі "сток", це вже проблема. А є такі автомобілі, де взагалі неможливо акустично, тобто без затримок звести твітери з мідами. Тому варіант ЦАПа з 4-ма затримками комерційно значно привабливіший. Хоча зрозуміло, що він стане дорожчим на 2 канали. Так може зробити плату з розрахунку на 4 канали + саб, а в легкій версії (2+1) просто не впаювати компоненти "зайвих" каналів. Також цікавить інтерфейс взаємодії з налаштуваннями ЦАПа. Звичайно, плавно, і по міліметру - взагалі супер, але не так уже й в тому багато смислу. Суджу по своїй роботі з 701-им, а там взагалі 1,7. |
|
|
|
![]() |
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
Похожие темы
|
||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
| Выбор ГУ с временными задержками . | Poma | Бюджетный автозвук и песочница. | 3 | 15.02.2013 20:46 |
| ГУ с поддержкой wav и временными задержками. | Andrey0703 | Бюджетный автозвук и песочница. | 51 | 17.12.2012 18:25 |