|
|
|||||||
| Практические уроки, технологии и материалы Об изготовлении и оформлении автозвуковых компонентов. |
![]() |
|
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 54
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Крім того обробляти прямо через 10-15 хвилин ніяк не можна, вона хоч і затверділа, але процес полімеризації далеко не завершився. В ідеалі, особливо з гнучкими основами, типу пластику, накладаємо шпатлівку зранку, до вечора залишаємо в спокої, тоді шкуримо, накладаємо новий шар і залишаємо до ранку. Можна пробувати акуратно шкурити уже через пів години - годину, але є ризик, що від пластику шпатлівка відстане. Крім того є обмеження по товщині шару для шпатлівок без скловолокна. Дрібні "краторчики" можуть з першого разу утворюватись іноді. Якщо їх багато, то або кладеться надто товстим шаром, або помилка в техніці накладання. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 54
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Кладеться шпателем в одному напрямку, перпендикулярно потім розгладжується. Шпатель теж потрібен для автошпатлівки, а не будівельний, для штукатурки. Простіше знайти знайомого досвідченого кузовщика і попросити показати, як шпатлівка кладеться. |
|
|
|
![]() |
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|