Всё об автозвуке

Вернуться   Всё об автозвуке > Высшая лига Sound Quality (натуральный и красивый звук) > Практика по SQ > Свои инсталляции SQ
Регистрация Новые сообщения Правила форума Справка Сообщество Календарь Поиск

Важная информация

Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п.

 
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 23.07.2012, 10:54   #32
Рост ®
Старейшина
 
Аватар для Рост ®
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
Отправить сообщение для Рост ® с помощью ICQ
По умолчанию Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"

Цитата:
Сообщение от K.O.S. Посмотреть сообщение
Рост ®, а более подробное описание проделанной работы над дверью, технологии (хотя бы поверхностно) и материалы можно озвучить?
Матеріали віброізоляції я використовую СТП: ПБ2 і М1 (Сілвер). Іноді М2 (Голд).
При поклейці основний девіз - краще менше, ніж більше. Тому що усунути вібрацію легкої поверхні легше, ніж важкої. А нам саме потрібно усувати вібрацію, а не понижувати її резонанс.
Тому наступний крок - в усіх потрібних місцях або розпорки, або нерв'юри. При чому усі додані конструкції самі повинні бути повністю жорсткими, тобто суцільними (а не профільованими) і з міцного матеріалу. Якщо руками їх навіть на міліметр не виходить прогнути, це те, що треба. Уникаю додавати надто довгі конструкції, які самі можуть ініціювати резонанс.
Перевіркою є постукування по дверях. Тут не важливий тон звуку, важливо, щоб не було післязвуччя
Очевидно, по максимуму укріплюю місце монтажу динаміка, тими ж розпорками і т.д.
Окремо про технологічні отвори. Як видно на фото, вони просто заклеєні віброю. Глухіший матеріал важко собі уявити, від АКЗ захищає, не з'єднує між собою розрізнені дверні конструкції, тобто, не передає вібрацію з одного місця дверей в інше, і не перетворює двері на барабан. Я зі здивуванням дивлюсь на проекти, де для закривання тех. отворів виливаються площини зі скловолокна (самі по собі прекрасні резонатори, жорсткі і пружні) і тому подібні речі. На мою думку, основне в підготовці дверей - заспокоїти усі існуючі резонатори, а не добавити нові, з якими потім доведеться вести боротьбу. Звичайно, є різні двері, є такі, де тех. отвори на половину дверей, тут треба інші підходи використовувати. Зараз іде мова про конкретні мерседесівські.
Я уже не раз писав, що двері - це не закритий ящик, не треба їх в нього перетворювати намагатись. Якщо досягнути успіху якимось дивом, то з дверей вийде найгірший з можливих ящиків.
Судячи з замірів, з того, як себе поводить динамік (незначне, в межах до 0,1 зростання добротності, незначне падіння резонансної частоти, за рахунок маси приєднаного повітря), двері - це відкритий ящик. Ще можете спробувати запхати в двері порт фазоінвертора і зняти криву імпендансу - навіть натяку на появу другого горба не буде. Тому ніякої необхідності в намаганнях зробити стінки максимально жорсткими немає.
Коротше кажучи, двері мають мовчати, коли говорить динамік, і все, від них більше нічого не вимагається.
Повторюсь, це моє власне бачення, на істину в останній інстанції не претендую. Але потрібний результат такий підхід дає на 100%

Цитата:
Сообщение от Сёма Посмотреть сообщение
ето я увидел и понял, просто как писал выше в седане между картой и дверью разместить полноценую проставку под мид нереально!, хотя двери визуально очень даже похожы
В купе теж карта плоска і повністю прилягає до дверей.
В карті вирізаний отвір під весь подіум.



Це була примірка. Щоб карта повністю стала на місце, вирізано вже і частину кишені.
Якщо динаміки ставити без усілякого чаклунства і танців з бубном, то місця там можна знайти навіть щоб жорстко прикрутити 8"



Мова про діаметр, а не про посадочну глибину, бо цієї глибини там, звичайно, кіт наплакав.

Також підозрюю, що підготовка дверей седану мала б бути трохи простіша, бо форма дверей інша, торці криволінійні, а не плоскі і паралельні протилежним, як в купе, і є надія, що не буди тих жахливих стояків, чи, принаймні, найгіршого, на 140 Гц. Ну, це чисто теоретичне припущення.
Рост ® вне форума   Ответить с цитированием Вверх
 


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
(1DIN) Becker Mersedes-Benz BE4716 cmaxik Автомагнитолы и автомультимедия 1 10.12.2013 13:58
По поводу безграммотности, "олбанского языка" или "падонкафскаго юмара" на форуме.. Cobox О форуме 11 28.11.2012 13:11
Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" Каток Практические уроки, технологии и материалы 24 30.10.2011 09:44
Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" Каток Избранное - практика 0 21.02.2011 12:51
Где грань между "барахолкой" и "рекламой"? muztank О форуме 16 07.12.2009 16:54


Текущее время: 18:56. Часовой пояс GMT +2.


Перевод: zCarot
autozvuk.org ©