![]() |
|
Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Декілька фотографій, які так люблять на цьому форумі - дротики
![]() Міжблочники, які ідуть на кінцеві каскади підсилювача А4, Атлас, саме ці тюльпани і дротики відповідають за надзвичайну роздільчу здатність системи і чистоту звучання (ги-ги ![]() ![]() Якщо відкинути жарти, то крім ціх проявів фетишизму, уся проводка системи виконана на кабелях "Одескабель" - силова, акустична, міжблочники. Лінійні кабелі - сплетені в косичку одескабелівські 0,5 кв. мм. Тюльпани Нойтрік: ![]() Також на фото видно ще не припаяні і не заізольовані/захищені кінці ремоута (голубий дротик 1,5 кв. мм) і землі головного пристрою (коричневий, 4 кв. мм), який веде до точки заземлення усієї апаратури. Це тримач запобіжника і кабель живлення 35 кв. мм, цілком достатнього перерізу для вибраної апаратури. ![]() Міжблочні кабелі, їх 3, два приєднані до фронтальних виходів головного пристрою, один до сабвуферного виходу, вкладені в спільну гофру, захищену зверху ще й тканинною ізоляційною стрічкою, паралельно з акустичними кабелями, проходять лівим бортом, частково в штатному коробі, частково поруч з ним, в багажник. ![]() Усі силові кабелі, основний живлення, ремоут та земля головного пристрою, проходять правим бортом, в штатному коробі, до контактора і точки заземлення. ![]() Це те, що до звуку має вельми опосередковане відношення, але незмінно притягує, я б сказав, надмірну увагу ![]() Надмірну, тому що не дротики звук роблять. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Регистрация: 15.01.2010
Адрес: Киев
Сообщений: 1,608
Вы сказали Спасибо: 26
Поблагодарили 26 раз(а) в 16 сообщениях
Репутация: 401
|
![]()
А чем усиливал саму полку, а точнее после прореза задней полки усиление делал.
Просто как минимум рекомендую довавить пару ребер жосткости дабы задняя полка не начала выкручиватся и крышка багажника не достала до заднего стекла. не однократно встречал, когда иза отверстия в полке крышка достает до заднего стекла. Просто для заметки. Инстал класс. Хорошо потрудился. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Ну а тепер про те, що вийшло.
Вдалось добитися побудови цілісної звукової картинки, коли при прослуховуванні не звертаєш увагу на окремі компоненти системи, мідбаси, твітери, їх просто не помічаєш. Вдалось, з допомогою роботи над дверима та місцями встановлення динаміків добитись повного мовчання дверей. Увесь бас лунає спереду, з лобового скла, чи з капоту, залежно, як зроблений запис. Думаю, тут відпишеться Володимир, який проявив значний інтерес до цього проекту і поділиться своїми враженнями. Бо вони були яскравими, особливо по відношенню до цього моменту ![]() Вдалось добитись дуже хорошої чистоти в звучанні, коли чітко промальовуються звукові образи в просторі, і добре чути сам простір між ними. Тут, вважаю, заслуга на половину Михаїла, який чудово підготував апаратуру, а друга половина за використаним мною способом монтажу акустичних систем. Сабвуфер теж дуже непогано тонально і тембрально "зіспівався" з фронтом. До деяких огріхів можна віднести певне розфокусування переднього центрального образу при наявності, наприклад, в вокалі, великої кількості сибілянтів. Але, як я уже зазначав раніше, цьому причиною є монтаж сч/вч динаміків таким чином, що в точку прослуховування потраплає як прямий, так і відбитий від лобового скла звук. Змінити це, не виходячи за межі техзавдання, не було можливості. Звучання в цілому комфортне, нічого не заважає, слухати машину хочеться. На цьому опис завершую, якщо є запитання, по змозі відповім. Добавлено через 8 минут Основні силові ребра жорсткості полички не зачеплено, вирізано частину плоскої поверхні. Достатньою компенсацією цього є сам корпус сабвуфера, дуже надійно прикручений до цієї полички. Последний раз редактировалось Рост ®; 16.07.2012 в 23:19. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 47
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
![]()
Таки так, не скрию того що від почутого в Мерседесі я був у захваті. В першу чергу зразу зауважив що звук був абсолютно відірваний від динміків, і особливо мідбас, що не є властиво дверній установці, принаймі мені такого ще не вдавалось чути, завжди в усіх дверних установках чулись огріхи і бодай хоч дрібні і непомітні але резонанси... в Ростиковому інсталі цього не було, таки недарма він так довго ті двері робив. і краї сцени якби не загинаються по краях, що також неодноразово чув з динаміками в дверях. Отже з глибиною і відстанню до сцени та шириною тут все шоколадно. Дуже чітка прорисовка кожного інструменту все настільки живо що аж плакати хочеться від того що в мене так не грає
![]() Тоналка на місці, хоча на мій смак я би рівень ВЧ там трошки підняв: на треку з кан-каном трикутник надто тьмяний... ну то таке. На момент прослуховування саб ше трошки лажав, хоч і в мене не получилась любов з монакорівським сабом, в Мерсі він звучав класно... Окрема розмова про прослуховування РОКу! Ех ото воно звучало, такий драйв відчувався що аж настрій піднімався, дійсно вразило! Я ще Роску говорив щоб демонстрацію клієнту починав з рок музики. Китаяна чи то японка не гундосила, співала чисто, що також було приємно... З мінусів таки ненадто ше вилизана сабова ланка на час мого прослуховування, ну і не люблю я той сабік монакор ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Старейшина
Регистрация: 28.02.2010
Адрес: возле Киева
Возраст: 39
Сообщений: 1,498
Вы сказали Спасибо: 25
Поблагодарили 66 раз(а) в 53 сообщениях
Репутация: 239
|
![]()
Подиум к металлу прикручеваеися когда карта стоит на своем месте?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Регистрация: 27.01.2011
Адрес: Киев
Сообщений: 17
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 2
|
![]() ![]() Ростиставу дуже вдячний за інстал. Я дійсно отримав саме те, що хотів. Все дійсно виглядає так, наче там завжди і стояло, чого я і прагнув досягнути. Михайлові дуже вдячний за твік Becker'у та за зміну кольору підсвітки в ньому, адже це дуже нетривіальне завдання і наразі мені відомо максимум 1-2 аналогічні проекти. За підсилювачі окрема подяка! ![]() Наразі займаюся тим, що треба вирішити проблему із повною відсутністю якісних дисків, адже на радіо чи mp3 система не розкривається... Після того, як відмию авто після тривалої стоянки, зроблю якісні фото встановлених компонентів і викладу сюди. Додам що орієнтиром того, що і як має виглядати, був цей проект: http://kay-71.narod.ru/W124Carlsson.html Але в седані все значно простіше, адже кишені дверних карт не потребують переробки, місця достатньо для встановлення динаміків. А от в купе кишені іншої форми і переробити їх так, щоб не порушити дизайну інтер'єру - зовсім не проста задача! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Про кріплення.
Подіум прикручений до металу дверей шістьма гвинтами (щоб не було плутанини в термінології, гвинт - це такий болт з головкою впотай, як у самонаріза ![]() Карта надягається зверху, заводським способом, крім одного - замість гачка в передньому-нижньому куті там тепер пістон (можна використовувати дверні від Мазди, тільки не базарні): ![]() Добавлено через 11 минут Юрію теж хочу окремо подякувати за розуміння того, що для хорошого результату потрібен час, і цей час він мені надав, не діймаючи телефонними дзвінками "ну коли вже?" ![]() Подякувати за довіру, адже потрібна певна сміливість, пригнати свій улюблений автомобіль за 500 кілометрів до незнайомої людини і залишити його там на тривалий час. Теж надіюсь, що довіру цю я виправдав. Удачі! Последний раз редактировалось Рост ®; 17.07.2012 в 09:53. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
![]()
Хороша робота!
Мені особисто дуже подобаються інтсаляції в стилі СТОК. Доречі, хотів запитати якраз, а скільки часу пішло на цей інстал? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Старейшина
Регистрация: 28.02.2010
Адрес: возле Киева
Возраст: 39
Сообщений: 1,498
Вы сказали Спасибо: 25
Поблагодарили 66 раз(а) в 53 сообщениях
Репутация: 239
|
![]() Добавлено через 6 минут ![]() Последний раз редактировалось Сёма; 17.07.2012 в 16:49. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Регистрация: 27.01.2011
Адрес: Киев
Сообщений: 17
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 2
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Регистрация: 13.04.2009
Адрес: Днепропетровск
Возраст: 46
Сообщений: 52
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 2 раз(а) в 1 сообщении
Репутация: 18
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Старейшина
Регистрация: 28.02.2010
Адрес: возле Киева
Возраст: 39
Сообщений: 1,498
Вы сказали Спасибо: 25
Поблагодарили 66 раз(а) в 53 сообщениях
Репутация: 239
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() При поклейці основний девіз - краще менше, ніж більше. Тому що усунути вібрацію легкої поверхні легше, ніж важкої. А нам саме потрібно усувати вібрацію, а не понижувати її резонанс. Тому наступний крок - в усіх потрібних місцях або розпорки, або нерв'юри. При чому усі додані конструкції самі повинні бути повністю жорсткими, тобто суцільними (а не профільованими) і з міцного матеріалу. Якщо руками їх навіть на міліметр не виходить прогнути, це те, що треба. Уникаю додавати надто довгі конструкції, які самі можуть ініціювати резонанс. Перевіркою є постукування по дверях. Тут не важливий тон звуку, важливо, щоб не було післязвуччя ![]() Очевидно, по максимуму укріплюю місце монтажу динаміка, тими ж розпорками і т.д. Окремо про технологічні отвори. Як видно на фото, вони просто заклеєні віброю. Глухіший матеріал важко собі уявити, від АКЗ захищає, не з'єднує між собою розрізнені дверні конструкції, тобто, не передає вібрацію з одного місця дверей в інше, і не перетворює двері на барабан. Я зі здивуванням дивлюсь на проекти, де для закривання тех. отворів виливаються площини зі скловолокна (самі по собі прекрасні резонатори, жорсткі і пружні) і тому подібні речі. На мою думку, основне в підготовці дверей - заспокоїти усі існуючі резонатори, а не добавити нові, з якими потім доведеться вести боротьбу. Звичайно, є різні двері, є такі, де тех. отвори на половину дверей, тут треба інші підходи використовувати. Зараз іде мова про конкретні мерседесівські. Я уже не раз писав, що двері - це не закритий ящик, не треба їх в нього перетворювати намагатись. Якщо досягнути успіху якимось дивом, то з дверей вийде найгірший з можливих ящиків. Судячи з замірів, з того, як себе поводить динамік (незначне, в межах до 0,1 зростання добротності, незначне падіння резонансної частоти, за рахунок маси приєднаного повітря), двері - це відкритий ящик. Ще можете спробувати запхати в двері порт фазоінвертора і зняти криву імпендансу - навіть натяку на появу другого горба не буде. Тому ніякої необхідності в намаганнях зробити стінки максимально жорсткими немає. Коротше кажучи, двері мають мовчати, коли говорить динамік, і все, від них більше нічого не вимагається. Повторюсь, це моє власне бачення, на істину в останній інстанції не претендую. Але потрібний результат такий підхід дає на 100% В карті вирізаний отвір під весь подіум. ![]() Це була примірка. Щоб карта повністю стала на місце, вирізано вже і частину кишені. Якщо динаміки ставити без усілякого чаклунства і танців з бубном, то місця там можна знайти навіть щоб жорстко прикрутити 8" ![]() Мова про діаметр, а не про посадочну глибину, бо цієї глибини там, звичайно, кіт наплакав. Також підозрюю, що підготовка дверей седану мала б бути трохи простіша, бо форма дверей інша, торці криволінійні, а не плоскі і паралельні протилежним, як в купе, і є надія, що не буди тих жахливих стояків, чи, принаймні, найгіршого, на 140 Гц. Ну, це чисто теоретичне припущення. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#16 |
Старейшина
Регистрация: 22.10.2010
Адрес: Васильевка (Запорожская обл.)
Возраст: 35
Сообщений: 4,174
Вы сказали Спасибо: 323
Поблагодарили 233 раз(а) в 189 сообщениях
Репутация: 919
|
![]() ПС: спасибо, приятно перечитывать новости. Добавлено через 19 минут Добавлено через 39 минут Рост ®, а более подробное описание проделанной работы над дверью, технологии (хотя бы поверхностно) и материалы можно озвучить? Последний раз редактировалось K.O.S.; 17.07.2012 в 13:47. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
(1DIN) Becker Mersedes-Benz BE4716 | cmaxik | Автомагнитолы и автомультимедия | 1 | 10.12.2013 13:58 |
По поводу безграммотности, "олбанского языка" или "падонкафскаго юмара" на форуме.. | Cobox | О форуме | 11 | 28.11.2012 13:11 |
Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" | Каток | Практические уроки, технологии и материалы | 24 | 30.10.2011 09:44 |
Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" | Каток | Избранное - практика | 0 | 21.02.2011 12:51 |
Где грань между "барахолкой" и "рекламой"? | muztank | О форуме | 16 | 07.12.2009 16:54 |