|
|
|||||||
| Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
![]() |
|
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 54
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Потихеньку продовжуєм.
Двері всередині уже готові: ![]() Примірка з уже рідною картою: ![]() Паралельно з цим перероблялися кишені дверних карт. Основа нових форм виготовлена зі скловолокна: ![]() Потім з допомогою поліефірної шпатлівки зі скловолокном, шкурки і терпіння надавалось їм потрібного вигляду. Це перші прикидки: ![]() І вже ближче до кінцевої форми: ![]() Готуємо місце під гриль, і зроблено отвір. ![]() якщо ви думаєте, що тут нарешті обійшлося без проблем, ви помиляєтесь. Основна була в грилях. Ізначально я планував взяти лист перфорації, вирізати кусок потрібної форми і перетягнути все акустично прозорою тканиною. Ну, це я спрощено розказую, звичайно. Виявилось, що Юрій має знайомого, який, маючи в своєму розпорядженні різні металообробні станки, брався виготовити будь-яку перфорацію. Але. Спочатку мені були доставлені перфоровані листи, які пресувались на холодно, відповідно метал розтягнувся і став як море в бурю, весь в хвилях. Я спробував якось їх порівняти, але усугубляло проблему те, що метал використаний – нержавійка. Поки я займався стуканням молотка по металу, в Києві спробувати видавити гриль не з листа товщиною 0,8, а з міліметрового. І вроді як його не кривить. Тоді я виготовив і надіслав до Києва шаблон, за яким мали на місці зробити готові грилі, потрібної форми... Не знаю, чому Юра так захопився цією ідеєю виготовлення грилів в Києві (він дуже наполягав), але... Два з половиною місяці машина стояла в очікуванні. Нарешті радісний голос Юри в телефоні – готово, надсилаю... Повірте, сльози заважали говорити. Мало того, що на перфорацію наварили рамку, і стик між ними явно проявився би на акустично прозорій тканині, так ще й грилі виявились виготовлені не за надісланим шаблоном, їх сторони були не паралельні до стінок кишені. Що робити? Купувати на і-бею перфорований лист – займе мінімум декілька тижнів часу... І тоді я взяв лист міліметрового металу, дрельку, шаблон, і насверлив грилі вручну. Це зайняло тиждень, перший пішов легше, але з другим довелось помучитись. Кожен отвір треба просверлити, потім зенкуванням з обох боків кожного отвору зняти фаску, щоб, залиті фарбою, краї набули округлої форми, вирівняти, зробити шпилькові кріплення (вкрутив гвинти з головками впотай, потім зовнішню поверхню прошпаклював і відшліфував). Ліворуч київський гриль, праворуч мій, так би мовити, повний хенд-мейд. Різницю в формі і розмірах видно неозброєним оком. ![]() Це примірка по місцю: ![]() І, зрештою, готовий гриль: ![]() Все, зараз завершую, треба їхати. На затравку, пару фото готових грилів, вклеєних в кишені. ![]()
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 47
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Регистрация: 01.01.2012
Адрес: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Возраст: 37
Сообщений: 491
Вы сказали Спасибо: 17
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 57
|
якось я давненько заїжджав до Роста й бачив того мерса.... поцікавився за лінійки.... Тепер бачу саму роботу!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 54
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Далі.
Як бачите з фотографій, гриль після пофарбування перетягнутий акустично прозорою тканиною. Тканина Монакор, вибрана через те, що її фактура в значній мірі подібна на вигляд штатних грилів Мерседеса. Труднощі теж були з вибором матеріалу для перетяжки кишені. Справа в тому, що такі автомобілі не дуже вже хтось перешиває, тому в жодного з майстрів Львова шкірзамінника, який би повторював фактуру штатного вініла не виявилось. Були в залишку коричневий і сірий. Чорного нема і не буде. Спробував пошукати по Україні, всюди така ж відповідь. Але Юрію в Києві таки трапився шкірзамінник, що нагадував фактурою мерседесівський, на ньому і зупинились. Правда, він виявився надзвичайно капризним в роботі, варто його лише трошки потягнути, як одразу морщиться, тому з мене не сім, а всі двадцять сім потів зійшло, поки кишені набули завершального вигляду. От декілька робочих фото готових карт: ![]() ![]() Дуже гарно дивляться при закритих дверях (тільки на фото пластикова деталь кік-панелі ще не закріплена): ![]() Мушу сказати, що всі, хто приходив послухати автомобіль, на двері не звертали уваги. В тому смислі, що вважали, що це такі заводські двері, і що на них дивитись. Що ж, при такому стилі інсталяції це, властиво, найвища похвала. А знаєте навіщо в кишені оце віконце? ![]() Воно є лише на лівій кишені, і лише в купе і кабріолетах. Виявляється, згідно з ідеологією використання цих автомобілів, тобто, як машин вихідного дня, щоб власник ненароком не забув коли проходити наступний техогляд, в цьому місці, в кишені, в спеціальному пазу, лежить сервісна книжка. І через це віконце видно помітку з терміном проходження ТО. От вже прагматичні німці! Добавлено через 49 минут Підсилювачі. Для розміщення підсилювачів, в багажнику, одразу перед баком було виготовлено платформу. ![]() Це тестове збирання, чи все стає на свої місця. Зліва зверху видно ще поки що фазолінійний фільтр. Після заміни на фазокогерентний це місце виглядає так: ![]() Взагалі вся апаратура помістилась дуже вдало, відкусивши від багажника по глибині від сили сантиметрів 8-9. Сабвуфер. Знову ж, автентичність вносить свої вимоги. В результаті народився корпус „закритий ящик”, плоский, наскільки можна було з акустичної точки зору, під задньою поличкою. Динамік дивиться вверх через отвір в поличці, але дивиться він в кришку аптечки, яку треба ще перетворити в гриль. Перші примірки: ![]() Отвір під динамік з салону: ![]() Ну а в кінцевому вигляді, перед встановленням гриля, все виглядало так: ![]() Ця вставка довкола динаміка прикриває шість болтів, якими кріпиться ящик сабвуфера до полички довкола динаміка. Встановлена чисто з естетичних міркувань. Взагалі сабвуфер кріпиться на 13 болтів, М8 та М6. Крім згаданих ще по два з кожного краю полички, прикриті штатними грилями штатної задньої акустики. А з боку багажника теж два з обох країв, і один по центру, під плафоном освітлення. З боку багажного відділення все тепер виглядає так - зверху фрагмент сабвуфера, ззаду фальш-панель, що прикриває всю апаратуру: ![]() І загальний вигляд: ![]() Знову ж, згідно з вимогою, щоб все виглядало так, ніби на заводі зроблено, закрито наглухо і в гармонії з лініями обшивки багажника. Далі був гриль. В нього мала перетворитись кришка, що прикривала на задній поличці аптечку. Проблема, що стосувалась грилів фронту, в тій же мірі стосувалась сабвуферного. Але при одній думці про необхідність насверлити ще й його мене кидало в дрож, тому покрутивши в руках існуючий, придумав, як його привести до порядку. Для цього довелось його розпиляти, попросити зварювальника, що працює по сусідству, щоб все зварив потрібним чином. Після цього гриль виглядав так: ![]() Перфорація тепер запідлице з рамкою, залишилось гриль порівняти (його прохи повело під час зварювання, часу конструювати стапелі не було). Це після вирівнювання і попереднього шліфування: ![]() Примірювання до кишені, в якій уже вирізано отвір: ![]() І нарешті гриль перетягнутий акустично прозорою тканиною ліворуч, і змонтований в кришку праворуч: ![]() Остаточний вигляд: ![]() Далі таки ще буде... Последний раз редактировалось Рост ®; 15.07.2012 в 22:57. Причина: Добавлено сообщение |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 54
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Декілька фотографій, які так люблять на цьому форумі - дротики
![]() Міжблочники, які ідуть на кінцеві каскади підсилювача А4, Атлас, саме ці тюльпани і дротики відповідають за надзвичайну роздільчу здатність системи і чистоту звучання (ги-ги )...![]() Якщо відкинути жарти, то крім ціх проявів фетишизму, уся проводка системи виконана на кабелях "Одескабель" - силова, акустична, міжблочники. Лінійні кабелі - сплетені в косичку одескабелівські 0,5 кв. мм. Тюльпани Нойтрік: ![]() Також на фото видно ще не припаяні і не заізольовані/захищені кінці ремоута (голубий дротик 1,5 кв. мм) і землі головного пристрою (коричневий, 4 кв. мм), який веде до точки заземлення усієї апаратури. Це тримач запобіжника і кабель живлення 35 кв. мм, цілком достатнього перерізу для вибраної апаратури. ![]() Міжблочні кабелі, їх 3, два приєднані до фронтальних виходів головного пристрою, один до сабвуферного виходу, вкладені в спільну гофру, захищену зверху ще й тканинною ізоляційною стрічкою, паралельно з акустичними кабелями, проходять лівим бортом, частково в штатному коробі, частково поруч з ним, в багажник. ![]() Усі силові кабелі, основний живлення, ремоут та земля головного пристрою, проходять правим бортом, в штатному коробі, до контактора і точки заземлення. ![]() Це те, що до звуку має вельми опосередковане відношення, але незмінно притягує, я б сказав, надмірну увагу ![]() Надмірну, тому що не дротики звук роблять. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Регистрация: 15.01.2010
Адрес: Киев
Сообщений: 1,608
Вы сказали Спасибо: 26
Поблагодарили 26 раз(а) в 16 сообщениях
Репутация: 401
|
А чем усиливал саму полку, а точнее после прореза задней полки усиление делал.
Просто как минимум рекомендую довавить пару ребер жосткости дабы задняя полка не начала выкручиватся и крышка багажника не достала до заднего стекла. не однократно встречал, когда иза отверстия в полке крышка достает до заднего стекла. Просто для заметки. Инстал класс. Хорошо потрудился.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 54
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Ну а тепер про те, що вийшло.
Вдалось добитися побудови цілісної звукової картинки, коли при прослуховуванні не звертаєш увагу на окремі компоненти системи, мідбаси, твітери, їх просто не помічаєш. Вдалось, з допомогою роботи над дверима та місцями встановлення динаміків добитись повного мовчання дверей. Увесь бас лунає спереду, з лобового скла, чи з капоту, залежно, як зроблений запис. Думаю, тут відпишеться Володимир, який проявив значний інтерес до цього проекту і поділиться своїми враженнями. Бо вони були яскравими, особливо по відношенню до цього моменту ![]() Вдалось добитись дуже хорошої чистоти в звучанні, коли чітко промальовуються звукові образи в просторі, і добре чути сам простір між ними. Тут, вважаю, заслуга на половину Михаїла, який чудово підготував апаратуру, а друга половина за використаним мною способом монтажу акустичних систем. Сабвуфер теж дуже непогано тонально і тембрально "зіспівався" з фронтом. До деяких огріхів можна віднести певне розфокусування переднього центрального образу при наявності, наприклад, в вокалі, великої кількості сибілянтів. Але, як я уже зазначав раніше, цьому причиною є монтаж сч/вч динаміків таким чином, що в точку прослуховування потраплає як прямий, так і відбитий від лобового скла звук. Змінити це, не виходячи за межі техзавдання, не було можливості. Звучання в цілому комфортне, нічого не заважає, слухати машину хочеться. На цьому опис завершую, якщо є запитання, по змозі відповім. Добавлено через 8 минут Основні силові ребра жорсткості полички не зачеплено, вирізано частину плоскої поверхні. Достатньою компенсацією цього є сам корпус сабвуфера, дуже надійно прикручений до цієї полички. Последний раз редактировалось Рост ®; 17.07.2012 в 00:19. Причина: Добавлено сообщение |
|
|
|
![]() |
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
Похожие темы
|
||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
| (1DIN) Becker Mersedes-Benz BE4716 | cmaxik | Автомагнитолы и автомультимедия | 1 | 10.12.2013 14:58 |
| По поводу безграммотности, "олбанского языка" или "падонкафскаго юмара" на форуме.. | Cobox | О форуме | 11 | 28.11.2012 14:11 |
| Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" | Каток | Практические уроки, технологии и материалы | 24 | 30.10.2011 10:44 |
| Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" | Каток | Избранное - практика | 0 | 21.02.2011 13:51 |
| Где грань между "барахолкой" и "рекламой"? | muztank | О форуме | 16 | 07.12.2009 17:54 |