![]() |
|
Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#2 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() Матеріал ящиків - фанера. Об'єм... Спочатку я виношував ідею обійтися без сабвуфера, тому ящики зробив максимального об'єму, який можна було витягнути з кік-панелей мого автомобіля. А можна було 18 літрів. Ідея себе не оправдала. Через нерівномірність ачх. Дома такі штучки проходять, в машині - ні (принаймні, в мене не вийшло). Висновок - фазоінвертор має бути таким, яким він має бути. Зменшив об'єм ящиків до приблизно 11 літрів, тобто оптимального для цих динаміків, для отримання рівної ачх аж до резонансної частоти, з налаштуванням порта на цю ж частоту. Тут знову ж, салон машини вніс свою специфіку. Динаміки заграли в 0 дБ 40 Гц, це при резонансній 56, але для цього довелось загнати налаштування порта на 26 Гц і добитись, щоб висота нижнього горба імпендансу була меншою, ніж у верхнього горба. Інакше вилазила підвищена віддача внизу, такий тичок в груди неприємненький. В результаті на нижньому басі ачх вийшла рівною від 40 Гц вверх, але внизу фазік різав 4-им порядком, тобто 30 Гц в машині вже не було практично взагалі. Мірялося різними програмами, всі показували одну і ту ж картину. До речі, в Куряки вуха добре налаштовані, аки спектроаналізатор, так і сказав в Чернівцях - в тебе нижче 35-40 Гц ніц нема ![]() Проблема була на 250-300 Гц, виражалась в гудінні. Порт довелось зробити діаметром 50 мм, при довжині 17 см, що явно не добре. Шукав виходи, а як знайти, якщо при діаметрі хоча би 75 мм порт виходив довшим за ящик? Варіанти щілинних при стінці теж не давали повного вирішення. На цьому місці еволюція типового фазіка в моєму автомобілі закінчилась. Ну розказав - а смисл який? Це все актуально для моїх конкретних динаміків, для салону мого конкретного автомобіля. А з минулого літа почав новий експеримент, який ще триває, але який, чесно кажучи, сильно перевернув мої уявлення про акустичні системи, ну і черговий раз нагадав, що теоретична зашореність - гріх, покарання за який - банальність. Свідомість потрібно завжди залишати відкритою до нового. Зрештою, про це ще Ейнштейн говорив ![]() Последний раз редактировалось Рост ®; 26.11.2011 в 23:42. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Регистрация: 27.07.2010
Адрес: Монреаль
Сообщений: 111
Вы сказали Спасибо: 9
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 7
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() По паспорту у них 14-15 літрів, тобто ящик 10-11 літрів "винь і полож" для нормального ФІ. Загнати їх в 7 літрів при цьому - тоді частота налаштування порта вийде вище резонансної, щоб рівної ачх добитись. ЗЯ можна пробувати, звичайно. Але спочатку рекомендую в процесі прослуховування щоб хтось для вас закривав/відкривав порт. Прослідкуйте, як міняється звучання. Просто ЗЯ сильно динамік зажимає. У всьому діапазоні його звучання. Якщо ви цього не почуєте, вам повезло, пробуйте варіанти з ЗЯ. Ще питання - а "підвиває" тільки в салоні автомобіля, чи і тоді, коли ящики витягнути з машини і включити в кімнаті? Якщо витягнути не можна, то чи міняється при відкритих/закритих дверях? Це я до того, чи проблема в фазіку, чи в салоні машини/розміщенні динаміків. І які параметри порта? Може він надто короткий? На яку частоту? Яка крива імпендансу? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Регистрация: 27.07.2010
Адрес: Монреаль
Сообщений: 111
Вы сказали Спасибо: 9
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 7
|
![]()
При покупке, мне сделали замер обоих головок и расчитали ящик с портом, не помню точно частоту, но точно помню 7 литров ящик, 50 диаметр и 270 длина трубы. Слушать вне авто не пробовал. Еще грешу на форму ящика, чтобы набрать объем под сиденьем девятки, пришлось сделать ступеньку.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Без параметрів динаміків нічого не підкажеш.
А от те, що підсидільники в дев'ятці - дуже імовірний горб салону від вертикального стояка на 120 Гц. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Регистрация: 26.01.2012
Адрес: Стрий, Львівська обл.
Возраст: 45
Сообщений: 37
Вы сказали Спасибо: 9
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 0
|
![]()
Розумію, що темі вже два роки і мабуть не така цікава, але за ці роки в КарПіСі також відбулися серйозні зміни. Наприклад, по часу завантаження... Зараз мій комп стартує десь за 3-5 секунд, правда зі сплячого режиму і на Win 7. В такому режимі виключаю комп постійно, а повністю перезавантажую приблизно раз на місяць.
І про глючність Вінди... Не знаю, люди, що ви робите з компами, що постійно потрібно перевстановлювати Віндовс. Я б сказав, що Win 7 дуже навіть стабільна і зручна система. Програму управління поставив iCarDS, яку можна підлаштувати під себе як завгодно. Управління як з екрана, так і з руля. І ще один плюс. У мене мінівен і в задньому салоні прикріплений монітор для пасажирів. І через комп, я запускаю пасажирам відео, а на основному моніторі може робити навігація, чи просто показувати різні показники (напруга, температура і т.д.) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Пора рухати прогрес. Акустичне оформлення в автомобілі. | Рост ® | Теория и точка зрения по SQ | 89 | 19.05.2015 17:51 |
Комп в машине (CarPC) по-быстренькому | Каток | Белый шум | 19 | 15.11.2011 21:54 |
(акустика) Куплю 16 см динамосы комп и коаксиал. | Nos music | Куплю | 5 | 02.02.2011 18:21 |
(акустика) 2-х комп. фронт | Lestatid | Куплю | 17 | 09.10.2010 14:38 |
Помогите настроить 3х комп.систему | "МВА" | Бюджетный автозвук и песочница. | 0 | 02.02.2010 11:58 |