![]() |
|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Инсталляции SPL Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Терапефт с пилюлями
Регистрация: 12.11.2008
Адрес: село Черкаська Лозова
Сообщений: 801
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 12 раз(а) в 9 сообщениях
Репутация: 298
|
![]() ![]() Перша спроба на DMS зроблена з 1927вт. Я розраховував при перевищенні потужності її зменшить на другу спробу. Зрозумівши, що виграв, відмовився від другої спроби. Даремно. Адже верхня межа потужності дозволялася 2100. Можна було значно підняти рез. Що маємо - то маємо: 150.5 ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Терапефт с пилюлями
Регистрация: 12.11.2008
Адрес: село Черкаська Лозова
Сообщений: 801
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 12 раз(а) в 9 сообщениях
Репутация: 298
|
![]() Перший варіант коробу об'єму 114л під 15" і трубу ф250 мав рез з багажнику 150,3. На ЕММА короб був збільшений до 119л, рез впав до 150,05. Саме цей короб на фото, той, що був на ЕММА фіналі. Вирішив зменьшити до 109л, бо рез з 114 вже відомий. Вийшло гірше 150дб. З ним і поїхав на DMS. Последний раз редактировалось DDMi; 05.10.2016 в 13:43. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Регистрация: 12.04.2012
Адрес: Lviv
Возраст: 32
Сообщений: 133
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 7
|
![]()
DDMi, дякую. Пробую подібний короб в себе, 110л і 250 труба.Все вверх. Наразі добився резу попереднього ящика (90л, 200 труба в ліве крило). Треба пробувати ще міняти настройку. Аое це все на відчиненому водійському вікні. Закриваю вікно і зразу -0.8 - 1 дб, аж руки опускаються
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Старейшина
Регистрация: 22.10.2010
Адрес: Васильевка (Запорожская обл.)
Возраст: 35
Сообщений: 4,174
Вы сказали Спасибо: 323
Поблагодарили 233 раз(а) в 189 сообщениях
Репутация: 919
|
![]() ![]() кто-то читает правила, а кто-то нет) ДДМи я-то тут при чем)))) это все Дирехтор... он не поддается ни на какое влияние, у него свои правила, свой мир, свой бас) и мы под них пляшем) единственное но! по условным этим правилам. нельзя чтобы саб в мини и мидл выходил за пределы багажника! он обязан быть установлен в багажнике, с условием демонстрации этого условия мы можем вытянуть весь салон, но саб обязан быть в багажнике. к чему такие еврейские правила - читать выше) Последний раз редактировалось K.O.S.; 05.10.2016 в 17:19. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Терапефт с пилюлями
Регистрация: 12.11.2008
Адрес: село Черкаська Лозова
Сообщений: 801
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 12 раз(а) в 9 сообщениях
Репутация: 298
|
![]() P.s. На фото короб «до середньої стійки», якщо в багажнику без заднього сидіння то -0,2дб. Добавлено через 16 минут Добавлено через 1 час 2 минуты ![]() Последний раз редактировалось DDMi; 05.10.2016 в 20:41. Причина: Добавлено сообщение |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Регистрация: 12.04.2012
Адрес: Lviv
Возраст: 32
Сообщений: 133
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 7
|
![]()
DDMi, вже порізаний короб на 140-150л .
Наразі є можливість зробити наступні тести: 1. 110л, 200 труба все вверх 2. 140л , 200 труба все вверх 3. 140л, 250 , все вверх. 90л. 250 в крило. Впершу чергу поміняю в ящику 110л порт на 200. Після цього тести з ящиком на 140 л |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Терапефт с пилюлями
Регистрация: 12.11.2008
Адрес: село Черкаська Лозова
Сообщений: 801
Вы сказали Спасибо: 6
Поблагодарили 12 раз(а) в 9 сообщениях
Репутация: 298
|
![]() Нажаль, для пояснень я вимушений повертатись до "Запіл Челенджа 2016", хоча комусь це буде не дуже приємно. Бо це яскравий приклад. Місця розподілилися в запілі відповідно зробленим об'ємам коробів, це частково пояснюється доволі слабкими магнітами в тих коаксіалах. Були б більш потужні магніти, були б більші рези і більше було б несподіванок від оформлень. В підсумку любая варіація програла найбільшому об'єму. В твоєму прикладі коротка ф200 (длина меньше діаметра) в коробі більше 100л вИграє в ф250 тількі у випадку поганого сабвуфера (з слабким мотором), бо слабкий сабік може показати кращий рез в опенейр від ФІ. Хороший саб краще себе покаже з ФІ. Я думаю, що якщо в тестах задіян Ultimate QSW15, то він просто чекає від тебе, коли ти вже знайдешь йому комбінацію коробу із ф250 ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 2 (пользователей: 0 , гостей: 2) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Вот это короб :) | _kolenval | Интересные инсталляции других | 8 | 04.01.2014 09:46 |
(прочее) Короб ФИ 12 | iatseniuk | Аксессуары, кроссоверы и прочее... | 4 | 27.05.2013 09:44 |
(прочее) Короб под 10-ку | Дима1 | Аксессуары, кроссоверы и прочее... | 2 | 13.03.2012 12:39 |
прочее Короб под 12 саб | Andrew913 | Куплю | 7 | 22.10.2010 17:19 |