Всё об автозвуке

Вернуться   Всё об автозвуке > Высшая лига Sound Quality (натуральный и красивый звук) > Практика по SQ > Свои инсталляции SQ

Важная информация

Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п.

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 28.06.2012, 08:58   #1
Serginio
 
Аватар для Serginio
 
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
По умолчанию Re: Lancia Delta

Цитата:
Сообщение от Рост ® Посмотреть сообщение
Від всього серця бажаю, щоб вся ця легка і міцна, а також пружна конструкція не загуділа.
Вона не зможе гудіти.
1) Бо основна площина даної конструкції, через бітопласт міцно прикріплена до металу дверки шурупами(на фото видно). Тобто "в повітрі" висить лише незначна її частина.
2) Фото робилось ще до віброізоляції, конструкція проклеїна віброю 2.

На даний момент повністю зібрав дверку пасажира, влючав і слухав тільки той мід, гудіння не замічено, чому дуже втішився.

Последний раз редактировалось Serginio; 28.06.2012 в 09:08.
Serginio вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 28.06.2012, 10:19   #2
Рост ®
Старейшина
 
Аватар для Рост ®
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
Отправить сообщение для Рост ® с помощью ICQ
По умолчанию Re: Lancia Delta

Цитата:
Сообщение от Serginio Посмотреть сообщение
Вона не зможе гудіти.
1) Бо основна площина даної конструкції, через бітопласт міцно прикріплена до металу дверки шурупами(на фото видно). Тобто "в повітрі" висить лише незначна її частина.
2) Фото робилось ще до віброізоляції, конструкція проклеїна віброю 2.
Така конструкція забезпечує пружність. Тобто вона є потенційним резонатором.
Міцність кріплення до металу, як правило, усугубляє проблеми.
Поклейка поверх всього цього вібри не стільки забирає гул, скільки понижує частоту.

Цитата:
Сообщение от Serginio Посмотреть сообщение
На даний момент повністю зібрав дверку пасажира, влючав і слухав тільки той мід, гудіння не замічено, чому дуже втішився.
Якщо дісно так, тобі повезло, вітаю.
Рост ® вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 28.06.2012, 10:33   #3
Serginio
 
Аватар для Serginio
 
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
По умолчанию Re: Lancia Delta

Цитата:
Сообщение от Рост ® Посмотреть сообщение
Така конструкція забезпечує пружність. Тобто вона є потенційним резонатором.
Міцність кріплення до металу, як правило, усугубляє проблеми.
Поклейка поверх всього цього вібри не стільки забирає гул, скільки понижує частоту.


Якщо дісно так, тобі повезло, вітаю.
Іншими словами, як би ви зробили дані двері?
Хоча б теоретично, цікаво почути думку збоку.
Фото дверей в темі вистачає.
Просто я обдумував дуже багато варіантів, мені, в даному випадку цей видався оптимальним.
Також можливо Ви мене не зовсім правильно зрозуміли, ця конструкція має одну функцію- закриває тех отвори.
Жорсткості вона мало додає, так як вона десь 3мм.
А від себе можу додати, що основну жорсткість додали оці дві розпорки від фільонки до труби. В них, на мою думку 80% ефекту.




А от в Олега, така конструкція слугує саме для жорсткості, тому там і товщина близько 1см!
Бо розпорки нема де поставити.



Последний раз редактировалось Serginio; 28.06.2012 в 10:45.
Serginio вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 28.06.2012, 20:10   #4
Рост ®
Старейшина
 
Аватар для Рост ®
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
Отправить сообщение для Рост ® с помощью ICQ
По умолчанию Re: Lancia Delta

Я говорив про дещо інше. Не про жорсткість, а про пружність матеріалу. Скловолокно є пружним, міцно прикручене до конструкцій дверей, воно буде працювати резонатором. Подальше обклеювання його віброю - це вже боротьба з наслідками.
Щоб закрити технологічні отвори, достатньо заклеїти їх віброізоляцією. Жорсткість тут не те, що не потрібна, вона шкідлива. Тому що будь-яка пружна поверхня - резонатор. А просто вібра і від АКЗ захистить, і джерелом призвуків не буде. Звичайно, що потрібно враховувати специфіку конструкції дверей разом із картами, але я в загальному говорю. Буває, треба закрити міцніше отвір з якихось причин, тут можна ПВХ використати, на каучуковому герметику, зверху віброю закатаний.
Жорсткість потрібна тільки в місці монтажу динаміка. І тут її забезпечать лише розпорки. Не можна поставити розпорку, можна нерв'юру. Я ще не зустрічав дверей, де би не вдалося це зробити.
Рост ® вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 28.06.2012, 22:47   #5
Serginio
 
Аватар для Serginio
 
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
По умолчанию Re: Lancia Delta

Я вже зрозумів про що Ви.
Заклеївши віброю не буде резонансу, бо вона м"яка.
Зашивши міцним матеріалом є ймовірність що він буде повторювати коливання динаміка і сам "підігрувати" йому.
Практика- сильна річ.
Serginio вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 16.07.2012, 20:46   #6
Serginio
 
Аватар для Serginio
 
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
По умолчанию Re: Lancia Delta

Взявся за стойки.
Виявляється балеринка не тільки МДФ добре ріже.


все як має бути, "напливи", мебельна гайка.




Обрізав вуха СЧ



Впринципі лишилось натянути колготки з норм деном.

Алюмінієві полоси.


Serginio вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 12.11.2012, 13:57   #7
Serginio
 
Аватар для Serginio
 
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
По умолчанию Re: Lancia Delta

Стійки готові. Перетянуті велюром.
З весни буде інший матеріал і пару швів.








Serginio вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 12.11.2012, 14:24   #8
JOCKER
 
Аватар для JOCKER
 
Регистрация: 03.03.2009
Адрес: Донецк
Возраст: 28
Сообщений: 1,857
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 180 раз(а) в 90 сообщениях
Репутация: 376
Отправить сообщение для JOCKER с помощью Skype™
Thumbs down Re: Lancia Delta

Цитата:
Сообщение от Serginio Посмотреть сообщение
Я вже зрозумів про що Ви.
Заклеївши віброю не буде резонансу, бо вона м"яка.
да никуда он не денется,тот резонанс,
тока опустится по частотке чуть ниже.
Цитата:
Сообщение от Serginio Посмотреть сообщение
Зашивши міцним матеріалом є ймовірність що він буде повторювати коливання динаміка і сам "підігрувати" йому.
Практика- сильна річ.
"він буде повторювати коливання динаміка" = гудеть,что ты понимал..
Цитата:
Сообщение от Serginio Посмотреть сообщение
Стійки готові. Перетянуті велюром.
З весни буде інший матеріал і пару швів.
шота ты и форуме сто лет в обед....
и машины вроде слушал играющие...

а налепил.... х...р знает шо.
только обзор закрыл,
да кучу переотражёнки нахваталсО.

нипАнятнаНА.
JOCKER вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 12.11.2012, 14:56   #9
Serginio
 
Аватар для Serginio
 
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
По умолчанию Re: Lancia Delta

Цитата:
Сообщение от JOCKER Посмотреть сообщение
да никуда он не денется,тот резонанс,
тока опустится по частотке чуть ниже.

"він буде повторювати коливання динаміка" = гудеть,что ты понимал..

шота ты и форуме сто лет в обед....
и машины вроде слушал играющие...

а налепил.... х...р знает шо.
только обзор закрыл,
да кучу переотражёнки нахваталсО.

нипАнятнаНА.
Та ні, з фото можливо не так передають реальний стан речей.
1) На стійках по 1кг шпаклівки з скловолокном. (не резонують)
2) Обзор не закривають ніграма.
3) Направлені чітко між підголовниками, ніяких "переотраженок"
Чи я щось не так зрозумів?
P.s. навесні буду ще доводити форму і перетягувати міцнішим велюром зі швами. Цей варіант на "зиму", пробний.
Serginio вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Ответ


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 
Опции темы
Опции просмотра
Комбинированный вид Комбинированный вид

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 12:01. Часовой пояс GMT +2.


Перевод: zCarot
autozvuk.org ©