![]() |
|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
|
Опции темы | Опции просмотра |
![]() |
#32 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() Матеріал ящиків - фанера. Об'єм... Спочатку я виношував ідею обійтися без сабвуфера, тому ящики зробив максимального об'єму, який можна було витягнути з кік-панелей мого автомобіля. А можна було 18 літрів. Ідея себе не оправдала. Через нерівномірність ачх. Дома такі штучки проходять, в машині - ні (принаймні, в мене не вийшло). Висновок - фазоінвертор має бути таким, яким він має бути. Зменшив об'єм ящиків до приблизно 11 літрів, тобто оптимального для цих динаміків, для отримання рівної ачх аж до резонансної частоти, з налаштуванням порта на цю ж частоту. Тут знову ж, салон машини вніс свою специфіку. Динаміки заграли в 0 дБ 40 Гц, це при резонансній 56, але для цього довелось загнати налаштування порта на 26 Гц і добитись, щоб висота нижнього горба імпендансу була меншою, ніж у верхнього горба. Інакше вилазила підвищена віддача внизу, такий тичок в груди неприємненький. В результаті на нижньому басі ачх вийшла рівною від 40 Гц вверх, але внизу фазік різав 4-им порядком, тобто 30 Гц в машині вже не було практично взагалі. Мірялося різними програмами, всі показували одну і ту ж картину. До речі, в Куряки вуха добре налаштовані, аки спектроаналізатор, так і сказав в Чернівцях - в тебе нижче 35-40 Гц ніц нема ![]() Проблема була на 250-300 Гц, виражалась в гудінні. Порт довелось зробити діаметром 50 мм, при довжині 17 см, що явно не добре. Шукав виходи, а як знайти, якщо при діаметрі хоча би 75 мм порт виходив довшим за ящик? Варіанти щілинних при стінці теж не давали повного вирішення. На цьому місці еволюція типового фазіка в моєму автомобілі закінчилась. Ну розказав - а смисл який? Це все актуально для моїх конкретних динаміків, для салону мого конкретного автомобіля. А з минулого літа почав новий експеримент, який ще триває, але який, чесно кажучи, сильно перевернув мої уявлення про акустичні системи, ну і черговий раз нагадав, що теоретична зашореність - гріх, покарання за який - банальність. Свідомість потрібно завжди залишати відкритою до нового. Зрештою, про це ще Ейнштейн говорив ![]() Последний раз редактировалось Рост ®; 26.11.2011 в 23:42. |
![]() |
![]() ![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Пора рухати прогрес. Акустичне оформлення в автомобілі. | Рост ® | Теория и точка зрения по SQ | 89 | 19.05.2015 17:51 |
Комп в машине (CarPC) по-быстренькому | Каток | Белый шум | 19 | 15.11.2011 21:54 |
(акустика) Куплю 16 см динамосы комп и коаксиал. | Nos music | Куплю | 5 | 02.02.2011 18:21 |
(акустика) 2-х комп. фронт | Lestatid | Куплю | 17 | 09.10.2010 14:38 |
Помогите настроить 3х комп.систему | "МВА" | Бюджетный автозвук и песочница. | 0 | 02.02.2010 11:58 |