![]() |
|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#5 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() Поки що це лабораторія на колесах. Дехто міг бачити це все в Чернівцях, хоча там воно більшість часу стояло стидливо прикрите акустично-прозорою тканиною. Тоді була основна проблема - горб на 250-300 Гц. Ну, ще тоді був горбик на 4 кГц, з яким до поїздки розібратися не встиг, тому просто прибив рівень твітерів. Зараз уже все в порядку. А от з горбом на верхньому басі була проблема. Яка на даний момент теж практично вирішена. Якщо таки комусь цікаво, то правий динамік (він і зараз ще такий) в старому оформленні, порт налаштований на 26 Гц, частота зрізу 35 Гц. Лівий динамік уже стоїть зовсім по-іншому. От якби хтось мені до поїздки в Чернівці сказав, що звучання мідів можна покращити в рази, практично, не повірив би. Хороший динамік, у відповідному для себе акустичному оформленні, для якого він і спроектований виробником - що тут покращувати? А таки можна. Хорошому чоловікові за хорошу пораду, на що звернути увагу, я ще подякую при зустрічі. Але таки нема меж досконалості. Так що нове оформлення виглядає таки хитро. Навіть писати про нього не буду, тому що там все зроблено так ніби всупереч здоровому глузду. І вже передбачаю, як набіжить купа теоретиків, щоб розказати, що цього бути не може і при такому встановленні все буде погано. Просто все дороблю, а тоді вже поговоримо ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() Матеріал ящиків - фанера. Об'єм... Спочатку я виношував ідею обійтися без сабвуфера, тому ящики зробив максимального об'єму, який можна було витягнути з кік-панелей мого автомобіля. А можна було 18 літрів. Ідея себе не оправдала. Через нерівномірність ачх. Дома такі штучки проходять, в машині - ні (принаймні, в мене не вийшло). Висновок - фазоінвертор має бути таким, яким він має бути. Зменшив об'єм ящиків до приблизно 11 літрів, тобто оптимального для цих динаміків, для отримання рівної ачх аж до резонансної частоти, з налаштуванням порта на цю ж частоту. Тут знову ж, салон машини вніс свою специфіку. Динаміки заграли в 0 дБ 40 Гц, це при резонансній 56, але для цього довелось загнати налаштування порта на 26 Гц і добитись, щоб висота нижнього горба імпендансу була меншою, ніж у верхнього горба. Інакше вилазила підвищена віддача внизу, такий тичок в груди неприємненький. В результаті на нижньому басі ачх вийшла рівною від 40 Гц вверх, але внизу фазік різав 4-им порядком, тобто 30 Гц в машині вже не було практично взагалі. Мірялося різними програмами, всі показували одну і ту ж картину. До речі, в Куряки вуха добре налаштовані, аки спектроаналізатор, так і сказав в Чернівцях - в тебе нижче 35-40 Гц ніц нема ![]() Проблема була на 250-300 Гц, виражалась в гудінні. Порт довелось зробити діаметром 50 мм, при довжині 17 см, що явно не добре. Шукав виходи, а як знайти, якщо при діаметрі хоча би 75 мм порт виходив довшим за ящик? Варіанти щілинних при стінці теж не давали повного вирішення. На цьому місці еволюція типового фазіка в моєму автомобілі закінчилась. Ну розказав - а смисл який? Це все актуально для моїх конкретних динаміків, для салону мого конкретного автомобіля. А з минулого літа почав новий експеримент, який ще триває, але який, чесно кажучи, сильно перевернув мої уявлення про акустичні системи, ну і черговий раз нагадав, що теоретична зашореність - гріх, покарання за який - банальність. Свідомість потрібно завжди залишати відкритою до нового. Зрештою, про це ще Ейнштейн говорив ![]() Последний раз редактировалось Рост ®; 26.11.2011 в 23:42. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Регистрация: 27.07.2010
Адрес: Монреаль
Сообщений: 111
Вы сказали Спасибо: 9
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 7
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Пора рухати прогрес. Акустичне оформлення в автомобілі. | Рост ® | Теория и точка зрения по SQ | 89 | 19.05.2015 17:51 |
Комп в машине (CarPC) по-быстренькому | Каток | Белый шум | 19 | 15.11.2011 21:54 |
(акустика) Куплю 16 см динамосы комп и коаксиал. | Nos music | Куплю | 5 | 02.02.2011 18:21 |
(акустика) 2-х комп. фронт | Lestatid | Куплю | 17 | 09.10.2010 14:38 |
Помогите настроить 3х комп.систему | "МВА" | Бюджетный автозвук и песочница. | 0 | 02.02.2010 11:58 |