![]() |
|
Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Якщо пригадуєте, робилася взимку Мазда 3, в синій конфі звіт я викладав: http://www.bluesmobil.com/board/show...CC%E0%E7%E4%E0
Зараз дотрясається голова. Деякі враження. По-перше, на шляху сигнала 5 (П`ЯТЬ!!!) прохідних конденсаторів! :shocked: Таке враження, що японці засадили трьох різних людей в окремі ізольовані кімнати, один розробляв транспорт і пред, другий ЦАП і об`вязку, третій підсилювач НЧ. І кожен з них поняття не мав, що робить інший. Бо чому між предом і ЦАП-ом, і ЦАП-ом та підсилювачем НЧ стоять по два прохідних кондера, один за другим - пояснити не можу ![]() ![]() Далі, виявляється є конкретна різниця між звучанням, якщо сигнал іде з транспорта ЦД і з usb-входу. Основна проблема в басовому діапазоні - з ЦД нема самого низу. А от з флешки він є. Тобто так виглядає, що після транспорту з якоїсь причини сигнал обрізається фільтром НЧ. Навіщо - от запитання... :wallbash: Коротше кажучи, людський геній явно переможе, але чим далі, тим більше переконуюсь, що краще одразу замість штатної підставляти якусь іншу голову - проблем буде точно менше, хіба морду доведеться роздеребанити (прощай гарантія на мафон) і кнопки маздиної торпеди перепаяти. Отаке. Може кому придасться. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|