![]() |
|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
IASCA Все о соревнованиях по версии IASCA |
|
Опции темы | Опции просмотра |
![]() |
#11 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() Я часто спостерігав за обговореннями такого тюнінгу, за самими роботами. І знаєш, як буває - тюниться двигун, коробка (це перше, це святе!), а про гальма, амортизатори, стабілізатори, шини і т.д. забувається якось зовсім. Або це стоїть не на першому, а на останньому місці в списку, типу, коли будуть гроші, чи "а, не горить, головне, щоб їхало швидко". Наслідки можуть бути очевидними. У мене колись в молодості був прокладений кабель потужний через салон. Без запобіжника. І коли кабіна почала в один момент наповнюватись їдким густим димом, було напевно весело спостерігати за мною, як я на першій космічній швидкості вилітав з дверей, піднімав капот, щоб скинути клему (благо, вона виявилась слабо прикрученою). Ну а стосовно гофр, стяжок - ну є перебор, є. Але, як ти і сказав, для змагань це нормально. Мене теж чекає. У мене силовий кабель авіаційний, в подвійній ізоляції, верхня зі скловолокна. Але ще треба буде доводити, що цей кабель має право бути не запакованим в пластикову гофру. І акустичні кабелі в подвійній ізоляцій (заводській) - те ж саме. |
![]() |
![]() ![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
По поводу безграммотности, "олбанского языка" или "падонкафскаго юмара" на форуме.. | Cobox | О форуме | 11 | 28.11.2012 13:11 |
Где грань между "барахолкой" и "рекламой"? | muztank | О форуме | 16 | 07.12.2009 16:54 |
CD диск "Stereo&Video" с "1812 год" | Kosiat | Практика по SQ | 2 | 20.03.2007 10:49 |
Правила раздела "Техподдержка" | kkk | О форуме | 0 | 10.03.2007 18:51 |