|
|
|||||||
| NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
| Бюджетный автозвук и песочница. Раздел для новичков и тех, кто хочет пострроить простенькую аудиосистему с минимальными затратами. |
|
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
|
#38 |
|
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 54
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
З посилання на першій же сторінці Гугля - http://auto.ria.ua/auto_opel_rekord_9320862.html
Там є пару фоток салону. Якщо мова йде про таку модель, то видно, що в дверях є місця під динаміки. Також видно місця під динаміки в торпедо. Отже, отримуємо наступні вводні. 2-смугова система. Мідбаси в двері, твітери в штатні місця на торпедо, при потребі їх можна змінити, доробити якісь подіуми замість штатних грилів (не псуючи останні і самЕ торпедо). Динаміки - готовий комплект (в першу чергу раджу дивитись на хелікс - бюджетні блю, уже досить серйозного рівня преціжн, вони одні з найпростіших в інсталі). Або варіант - мідбаси в ті ж двері, в штатні місця широкосмугові динаміки 3-4" з домашки для діапазону сч/вч. Поділ буде низьким, тому краще скористатися активними кросоверами - зовнішніми, в головному пристрої, в підсилювачі. Ну і потрібні 4 канали підсилення. Можна робити з пасивним поділом, зробивши, чи купивши фільтри і підігнавши їх під імпенданс динаміків, але це складніше, бо для пасивного поділу частота вже низькувата, а ШП знизу бажано порізати покрутіше, бо можуть перевантажуватись. В топедо замість ШП можна поставити звичайні коаксиальні. Хоча з огляду на типову якість коаксиалів, це не так, щоб фонтан. Але походити по магазинах, послухати можна, ану ж щось приглянеться. Варіант з мідбасами в ЗЯ під сидіннями має ряд недоліків. Звучання буде більш затиснутим, ніж в порівнянні з дверима, скоріш за все надто виражений верхній бас, проблеми зі зведенням, особливо у варіанті 2-смугової системи мідбас-твітер. Навіть при процесорній "голові". В поєднанні ШП чи коаксиал в торпедо з такими мідами зі зведенням буде трохи легше. З другого боку, звичайно, добре підготувати двері, без досвіду - це складне питання. Але я би йшов саме цим шляхом. Підсидільники вже в останню чергу, якщо по-іншому зовсім нема як. |
|
|
|
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| Опции темы | |
| Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы
|
||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
| Допоможіть будьласка вирахувати порт | _RT | Практика в SPL | 46 | 17.07.2012 23:00 |
| Допоможіть з інсталом в Chevrolet Express | Назар | Бюджетный автозвук и песочница. | 0 | 11.06.2012 18:20 |
| Допоможіть зробити вибір | Serginio | Бюджетный автозвук и песочница. | 9 | 15.08.2011 17:23 |
| Допоможіть розрахувати ФІ корпус??? | dzuba1987 | Бюджетный автозвук и песочница. | 3 | 27.06.2011 20:19 |
| Допоможіть з ремонтом!!! Power Acoustik A2400DB | Назар | Услуги | 8 | 04.10.2010 11:49 |