![]() |
|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Практические уроки, технологии и материалы Об изготовлении и оформлении автозвуковых компонентов. |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Регистрация: 08.12.2008
Адрес: Львів
Сообщений: 233
Вы сказали Спасибо: 41
Поблагодарили 7 раз(а) в 2 сообщениях
Репутация: 16
|
![]()
Я читав багато про ШВІ, моя порада: М1 на зовнішню фільонку, М1(повінстю або лише технологічні отвори) внутрішню фільонку, поверх М1 на внутрішню фільонку клеїм сплен (розмір сам обирай, думаю 4L буде в сам раз) і на карту дверей в місцях стику або повністю Бітопласт 5L.
Якщо йдеться про акустичну підходовку(поняття ширше аніж просто ШВІ) то ще всі тяги обмотати паралоном, щоб не дребіжали на резонансних частотах і наклеїти шумопоглинач напроти динаміка на зовнішню фільонку у вигляді бітоплатс 10L, так звану лінзу Френзеля, чи як вона там називаєтиья, поправте, хто знає. Вона служить для того, щоби поглинати звукові хвилі з тильної сторони дифузора динаміка, які нам зовсім не потрібні і приводять лише до резонансів панелей дверей і дверної карти. І жирним шрифтом ІМХО |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Побаяним о сцене? | sergey | Белый шум | 34 | 20.10.2010 22:47 |