![]() |
|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() ![]() А якщо це твітери розтягують сцену, то це просто не зведені компоненти. А оскільки високочастотна складова удару барабана (а пресловуті барабани - це ж зовсім не бас-бочка, чи не так?) на цих треках має більшу вагу, так би мовити, то і здається, що вони, ті барабани, від стійки до стійки. В Алана Парсонса є трек, де бочка гуляє від краю до краю сцени. Це більш показово. Ну або твітери відключити. Наведу ще приклад з власного життя. Коли в мене стояли підсидільники. Простий розворот твітерів (були вздовж скла, поставив в салон навхрест між водієм і правим пасажиром) створив ілюзію ширшої сцени. Тільки коли я наслухався купище музичного матеріалу. послухав багато правильних машин, аж тоді зрозумів, що це, власне, ілюзія, викликана незведеними компонентами. ПС. Просто висловлю деякі власні думки, не претендуючи на істину. Підсидільні міди можна застосовувати лише в 3-смуговій системі, краще, якщо напрямлені вперед (хоча від машини залежить). В 2-полосці - це просто бюджетний варіант отримати хороший бюджетний рівень звучання. Але не більше. Мені просто шкода, коли люди читають і чують від інших про хороший тональний баланс, широкі і глибокі сцени, хочуть досягнути цього, але вибирають засоби, які це не можуть забезпечити. Хоча це, звісно, кроки на шляху і без них ніяки не обійдешся. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Барабаны не дают уснуть! | Alexx | Практика по SQ | 6 | 09.07.2007 22:54 |