![]() |
|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
|
Опции темы | Опции просмотра |
![]() |
#30 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() Але якщо в загальному, то рухатись треба від мідбасів до твітерів. Від мідбасів, тому що вони жорстко прив'язані до місця встановлення. Далі підбираються компенсаційні кола, з допомогою яких приводиться до порядку розпоясавшийся імпенданс та рівняється фазова характеристика динаміків. Потім підбираються частоти та порядки зрізу. Якщо йдеться про пасивні фільтри, то це перші та другі порядки. З третім порядком звукові зле зовсім стає. Тому якщо потрібні порядки крутіші, ніж другий, це вже активні фазокогерентні фільтри 4-го порядку, задоволення дуже не дешеве. Потім ставляться до мідбасів серединки, в ті місця, де вони взедуться по фазі. При потребі підкоректовуються компенсаційні кола. Далі до серединок доставляються твітери, за тим самим принципом. Довороти компонентів на фазове зведення впливають мало, більше вони впливають на тембральний баланс, особливо якщо діаграма напрямленості вузька. От і вся наука. |
![]() |
![]() ![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Инсталляция в ланос | Grand | Инсталляции начинающих | 40 | 23.12.2014 10:51 |
(прочее) Стойки в ланос! | _kolenval | Аксессуары, кроссоверы и прочее... | 6 | 02.11.2013 23:20 |
(прочее) Стойки в ланос | VEV | Аксессуары, кроссоверы и прочее... | 3 | 17.07.2012 17:15 |
Инсталл в Ланос | DGEM | Бюджетный автозвук и песочница. | 84 | 15.06.2012 16:31 |
Хто що-небудь робив в BMW5-series E60? | ucatyshkun | Бюджетный автозвук и песочница. | 4 | 02.04.2011 10:08 |