|   | 
| 
 | |||||||
| Бюджетный автозвук и песочница. Раздел для новичков и тех, кто хочет пострроить простенькую аудиосистему с минимальными затратами. | 
|  | 
|  | Опции темы | Опции просмотра | 
|  05.12.2009, 19:11 | #961 | 
| Старейшина Регистрация: 17.03.2007 Адрес: г. Золочев, Львовская обл. Возраст: 47 
					Сообщений: 2,807
				 Вы сказали Спасибо: 94 
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 Репутация: 373 |   
			
			В мене вже паяльник гріється, а так мені ніхто і невідповів на мої питання! Агооов?!! Логічно буде поставити в точці "В" . Сам спитав-сам відповів | 
|   |   | 
|  05.12.2009, 19:38 | #962 | 
| Старейшина Регистрация: 06.09.2009 Адрес: Запорожье Возраст: 58 
					Сообщений: 1,163
				 Вы сказали Спасибо: 82 
		
			
				Поблагодарили 119 раз(а) в 98 сообщениях
			
		
	 Репутация: 177 |   
			
			Теж думав В (цiлком логiчно).D навiть не розглядую.С та E  то вже iзврат. А от А можливо й не завадить.IMXO звiсно.А от правила лiньки вiдкривати...
		 | 
|   |   | 
|  05.12.2009, 20:40 | #963 | 
| Старейшина Регистрация: 17.03.2007 Адрес: г. Золочев, Львовская обл. Возраст: 47 
					Сообщений: 2,807
				 Вы сказали Спасибо: 94 
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 Репутация: 373 |   
			
			Правила в мене - настольна книга - роздруковані і завжди під рукою. Думаю що "А" в захисту не потребує. Стосовно реле в правилах IASCA щось нічого не знайшов , а в првилах ЕММА пункт 4.2.1 (6) Цитую:Кабель «ремоут» не требует отдельной защиты предохранителем. В случае, когда ка-бель «ремоут» подключен к реле, силовой провод реле должен быть защищен отдель-ным предохранителем.  В мому випадку це точка "В". | 
|   |   | 
|  05.12.2009, 20:55 | #964 | 
| Старейшина Регистрация: 06.09.2009 Адрес: Запорожье Возраст: 58 
					Сообщений: 1,163
				 Вы сказали Спасибо: 82 
		
			
				Поблагодарили 119 раз(а) в 98 сообщениях
			
		
	 Репутация: 177 |   
			
			Стосовно другого пункта.Про доступ до запобiжникiв.Щось там в правилах про доступ є.Краще забезпеч. P.S.Правила на робочому столi.Але на роздрук однiєї зарядки картрiджа може не вистачити.Якось по шматочкам намалюю | 
|   |   | 
|  05.12.2009, 21:09 | #965 | 
| Старейшина Регистрация: 30.08.2008 Адрес: киев Возраст: 56 
					Сообщений: 1,361
				 Вы сказали Спасибо: 77 
		
			
				Поблагодарили 59 раз(а) в 36 сообщениях
			
		
	 Репутация: 210 |   Надеюсь, что сечение от F2 до F1 не изменяется в "жирной точке"? Если от жирной точки к реле и далее сечение такое же,то всю эту цепь защищает пред F2. ИМХО | 
|   |   | 
|  05.12.2009, 21:20 | #966 | 
| Старейшина Регистрация: 06.09.2009 Адрес: Запорожье Возраст: 58 
					Сообщений: 1,163
				 Вы сказали Спасибо: 82 
		
			
				Поблагодарили 119 раз(а) в 98 сообщениях
			
		
	 Репутация: 177 |   
			
			Знайшов!сторiнка 31 п.1 Цитую: Все предохранители должны быть доступны для осмотра.Базару нема! Там же п.2 про 5 хвилин... Та п.5 про сечение
		 | 
|   |   | 
|  10.12.2009, 23:16 | #971 | 
| Старейшина Регистрация: 17.03.2007 Адрес: г. Золочев, Львовская обл. Возраст: 47 
					Сообщений: 2,807
				 Вы сказали Спасибо: 94 
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 Репутация: 373 |   
			
			Наглядна фотка як все спаяно. Провода що незахищені будуть захищені коли встановляться в машину. Последний раз редактировалось Володимир; 11.12.2009 в 01:11. | 
|   |   | 
|  21.12.2009, 22:21 | #972 | 
| Старейшина Регистрация: 17.03.2007 Адрес: г. Золочев, Львовская обл. Возраст: 47 
					Сообщений: 2,807
				 Вы сказали Спасибо: 94 
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 Репутация: 373 |   
			
			Сьогодні відкрив багажник і побачив картину- підсилювачі покриті інеєм!!! Система зараз не працює, бо робиться проводка. Може щось пошкодитись в підсилювачах?
		 | 
|   |   | 
|  21.12.2009, 22:28 | #973 | 
| ЗЛЮЩИЙ АДМИН |   | 
|   |   | 
|  29.12.2009, 00:37 | #974 | 
| Старейшина Регистрация: 17.03.2007 Адрес: г. Золочев, Львовская обл. Возраст: 47 
					Сообщений: 2,807
				 Вы сказали Спасибо: 94 
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 Репутация: 373 |   
			
			Хочу заморочитись перобкою штатних лінійок голови, і не знаю якому проводу віддати перевагу. Що порадите? Поки дивлюсь с торону Чернов Джуніор http://autozvuk.com.ua/info.php?id=3631
		 | 
|   |   | 
|  29.12.2009, 01:20 | #975 | 
| Регистрация: 03.06.2009 Адрес: Чернівці Возраст: 46 
					Сообщений: 233
				 Вы сказали Спасибо: 55 
		
			
				Поблагодарили 9 раз(а) в 8 сообщениях
			
		
	 Репутация: 2 |   
			
			о, знайоме фото    Я собі теж переробив, десь і темка тут була. Використав провід ось такого зразка (виробника не пам"ятаю) - http://www.autozvuk.com.ua/info.php?id=481 обрав такий варіант, щоб менше проводів було (маю на увазі обєм і кількість) Зрівняти не вдалося, так як надто проблемно закріплюється (в моєму випадку) магнітола - Clarion DXZ-785USB і знімати й замінювати колодку й порівнювати звучання було влом  Але, думаю, що гірше не стало  P.S. ось тема - http://zvuk.org.ua/forum2/showthread.php?t=1310 | 
|   |   | 
|  29.12.2009, 01:32 | #976 | 
| Старейшина Регистрация: 17.03.2007 Адрес: г. Золочев, Львовская обл. Возраст: 47 
					Сообщений: 2,807
				 Вы сказали Спасибо: 94 
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 Репутация: 373 |   
			
			Судячи з теми піднятої Вами, не вартує заморочуватись, але я простих шляхів не шукаю, і буду заморочуватись! Мабуть звернусь до insta за кавалком дроту.
		 | 
|   |   | 
|  29.12.2009, 02:11 | #977 | 
| Регистрация: 03.06.2009 Адрес: Чернівці Возраст: 46 
					Сообщений: 233
				 Вы сказали Спасибо: 55 
		
			
				Поблагодарили 9 раз(а) в 8 сообщениях
			
		
	 Репутация: 2 |   
			
			я всетаки, думаю, що варто. Вирішив це судячи і аналізуючи дві відповіді далеко  не останніх людей в АЗ  : №1 - | 
|   |   | 
|  29.12.2009, 09:17 | #979 | 
| Старейшина Регистрация: 17.03.2007 Адрес: г. Золочев, Львовская обл. Возраст: 47 
					Сообщений: 2,807
				 Вы сказали Спасибо: 94 
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 Репутация: 373 |   | 
|   |   | 
|  | 
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| 
 | 
 |