| 
 
		
			
  | 
	|||||||
| Бюджетный автозвук и песочница. Раздел для новичков и тех, кто хочет пострроить простенькую аудиосистему с минимальными затратами. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Опции темы | Опции просмотра | 
| 
			
			 | 
		#961 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			В мене вже паяльник гріється, а так мені ніхто і невідповів на мої питання! Агооов?!! 
		
		
		
		
		
		
		
	Логічно буде поставити в точці "В" . Сам спитав-сам відповів  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#962 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 06.09.2009 
				Адрес: Запорожье 
				Возраст: 58 
				
					Сообщений: 1,163
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 82 
	
		
			
				Поблагодарили 119 раз(а) в 98 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 177 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Теж думав В (цiлком логiчно).D навiть не розглядую.С та E  то вже iзврат. А от А можливо й не завадить.IMXO звiсно.А от правила лiньки вiдкривати...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#963 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Правила в мене - настольна книга - роздруковані і завжди під рукою. Думаю що "А" в захисту не потребує. Стосовно реле в правилах IASCA щось нічого не знайшов , а в првилах ЕММА пункт 4.2.1 (6) Цитую:Кабель «ремоут» не требует отдельной защиты предохранителем. В случае, когда ка-бель «ремоут» подключен к реле, силовой провод реле должен быть защищен отдель-ным предохранителем.  
		
		
		
		
		
		
		
	В мому випадку це точка "В".  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#964 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 06.09.2009 
				Адрес: Запорожье 
				Возраст: 58 
				
					Сообщений: 1,163
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 82 
	
		
			
				Поблагодарили 119 раз(а) в 98 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 177 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Стосовно другого пункта.Про доступ до запобiжникiв.Щось там в правилах про доступ є.Краще забезпеч. 
		
		
		
		
		
		
		
	P.S.Правила на робочому столi.Але на роздрук однiєї зарядки картрiджа може не вистачити.Якось по шматочкам намалюю  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#965 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 30.08.2008 
				Адрес: киев 
				Возраст: 56 
				
					Сообщений: 1,361
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 77 
	
		
			
				Поблагодарили 59 раз(а) в 36 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 210 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Надеюсь, что сечение от F2 до F1 не изменяется в "жирной точке"? Если от жирной точки к реле и далее сечение такое же,то всю эту цепь защищает пред F2. ИМХО  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#966 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 06.09.2009 
				Адрес: Запорожье 
				Возраст: 58 
				
					Сообщений: 1,163
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 82 
	
		
			
				Поблагодарили 119 раз(а) в 98 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 177 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Знайшов!сторiнка 31 п.1 Цитую: Все предохранители должны быть доступны для осмотра.Базару нема! Там же п.2 про 5 хвилин... Та п.5 про сечение
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#971 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Наглядна фотка як все спаяно. 
		
		
		
			Провода що незахищені будуть захищені коли встановляться в машину. Последний раз редактировалось Володимир; 11.12.2009 в 01:11.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#972 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Сьогодні відкрив багажник і побачив картину- підсилювачі покриті інеєм!!! Система зараз не працює, бо робиться проводка. Може щось пошкодитись в підсилювачах?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#973 | 
| 
			
			 ЗЛЮЩИЙ АДМИН 
			
			
			
				
			
			
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#974 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Хочу заморочитись перобкою штатних лінійок голови, і не знаю якому проводу віддати перевагу. Що порадите? Поки дивлюсь с торону Чернов Джуніор http://autozvuk.com.ua/info.php?id=3631
		 
		
		
		
			 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#975 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Регистрация: 03.06.2009 
				Адрес: Чернівці 
				Возраст: 46 
				
					Сообщений: 233
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 55 
	
		
			
				Поблагодарили 9 раз(а) в 8 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 2 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			о, знайоме фото  
		
		
		
		
		
		
		
	  Я собі теж переробив, десь і темка тут була. Використав провід ось такого зразка (виробника не пам"ятаю) - http://www.autozvuk.com.ua/info.php?id=481 обрав такий варіант, щоб менше проводів було (маю на увазі обєм і кількість) Зрівняти не вдалося, так як надто проблемно закріплюється (в моєму випадку) магнітола - Clarion DXZ-785USB і знімати й замінювати колодку й порівнювати звучання було влом    Але, думаю, що гірше не стало ![]() P.S. ось тема - http://zvuk.org.ua/forum2/showthread.php?t=1310  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#976 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Судячи з теми піднятої Вами, не вартує заморочуватись, але я простих шляхів не шукаю, і буду заморочуватись! Мабуть звернусь до insta за кавалком дроту.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#977 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Регистрация: 03.06.2009 
				Адрес: Чернівці 
				Возраст: 46 
				
					Сообщений: 233
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 55 
	
		
			
				Поблагодарили 9 раз(а) в 8 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 2 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			я всетаки, думаю, що варто. Вирішив це судячи і аналізуючи дві відповіді далеко  не останніх людей в АЗ  : 
		
		
		
		
		
		
		
	№1 -  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#979 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
		
  | 
	
		
  |