| 
 
		
			
  | 
	|||||||
| Бюджетный автозвук и песочница. Раздел для новичков и тех, кто хочет пострроить простенькую аудиосистему с минимальными затратами. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Опции темы | Опции просмотра | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			За всі роки захоплення автозвуком доводилось чути досить багато систем. Навчився слухати і аналізувати почуте. І з часом приходить розуміння що ідеальної аудіосистеми не існує 
		
		
		
		
		
		
		
		
			 , а аудіосистема здатна наблизитись до ідеальної це: великий досвід, вагон вільного часу, і тисячі доларів. Зі мною можна не погоджуватись, але для себе я зробив висновок що в такій “ідеальній” системі має бути все до дрібниць ідеальне: топова акустика, можливо з “домашки”, максимально ідеальне наскільки це можливо в авто акустичне оформлення, джерело звуку, ЦАП, кросовери, провода, тракт в цілому... На мою думку тільки за таких умов можна наблизитись до далеко не крутої “домашки” і почути в музиці саме те що там є — всі нюанси і дрібнички.Зверніть увагу я не говорю про емоції і задоволення, бо це можна отрмвуати і не від ідеальної системи. Але якщо немає вагону вільного часу  і трилітрової баньки сіро-зеленої капусти, то всерівно не варто закидати заняття автозвуком, тим паче що особисто для мене це надзвичайно цікаво в плані пізнання нового і спілкування онлайн з однодумцями, нехай і не про автозвук. Але вернемось до наших баранів, тобто автозвуку. Є ще така штука як принцип Парето, про який вже на сторінках форуму згадувалось і мушу відмітити що саме цей принцип в автозвуці працює. Тобто 20% зусиль дасть 80% результату і натупних 80% зусиль дадуть решту 20% результату. Саме в цих 80% зусиль і входить вагон часу, купа грошей на дорогі автозвукові цяцьки... Отже враховуючи реалії сьогоднішнього життя в несприятливий економічний період, принаймі для мене, я вирішив отримувати кайф від прослуховування улюбленої музики в своїй машині при мінімальних затратах, тобто вижати максимум з того що є. Чергова моя машинка, яка запала мені в душу - хетчбек Сеат Ібіца 2008 року ![]() ![]() І ось такий скромний склад аудіосистеми ![]() ![]() Салон вже з встановленою головою (забув всунути поличку під магнітолою) ![]() ![]() Штатні місця акустики в передніх дверях ![]() Добавлено через 1 час 7 минут Під картою дверки така картина (дуже схоже на пасата) ![]() Для “вижимання “ мксимуму з штатки треба належно підготовити дері, забезпечивши жорсткість фільонок і зміщуючи резонанс в бік вищих частот. Для цього я використовував віброізоляційні матеріали. ![]() ![]() ![]() Для підключення мідбаса використана штатна проводка, а для твітера було заведено в дверки додаткові провода з метою поканального підключення фронтальної акустики. ![]() ![]() Все готово, можна навішувати карти на двері. ![]() А, забув сказати за твітера, вони були відірвані від пластикових подіумів і зановоприклеєні але вже трохи з доворотом на слухача. Також випаяний конденсатор на пищалці що служив фільтром ВЧ. ![]() При підключенні голови до виходів фронтальних каналів підключив пищалки, а до виходів тилових каналів — мідбаси. Налаштував рівні, кросовер і часові затримки. Залишився задоволений результатом від проробленої роботи. Ширина сцени зп межами стійок на дзеркалах, чого я явно не очікував. Глибина достатня — на тику лобовуха капот, по висоті більш менш стабільно. Тональна точність не фонтан звичайно, але і не морщить. Запасу неспотвореної гучності хватає і саме головне що все швидке, рок не зливається в кашу, можна навіть своїх улюблених Найтвіш слухати! УРА!   Звичайно сабвуфер змінить картину, точніше все налаштую і впевнений що можна буде слухати.Трохи згодом розповім про сабвуферну ланку, яка зараз в процесі виготовлення. Отака то фігня, колєги!   Ноколи не міг подумати що буду слухати штатку від голови![]()  
		Последний раз редактировалось Володимир; 15.06.2014 в 20:37. Причина: Добавлено сообщение  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Послухався поради "бувалих" і почистив піщалки від ферромагнітної рідини... В понеділок прослушка 
		
		
		
			 
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Регистрация: 24.12.2009 
				Адрес: Днепропетровск 
				
				
					Сообщений: 1,062
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 17 
	
		
			
				Поблагодарили 41 раз(а) в 29 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 188 
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			  Все верно! К этому нужно прийти! Удовольствие нужно получать от музыки, а не в высушивании как оно играетДостаточно добиться минимума, а не выдумывать максимум!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 Последний раз редактировалось Володимир; 23.06.2014 в 18:59.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Регистрация: 20.08.2010 
				Адрес: Харьков 
				
				
					Сообщений: 314
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 0 
	
		
			
				Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 63 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 17.03.2007 
				Адрес: г. Золочев, Львовская обл. 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 2,807
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 94 
	
		
			
				Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 373 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Я, до речі після того як послухав ті твітери вітчизняні, то для мене вже бренди якось не дуже мають значення, бо є критерій звучить-незвучить 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 Старейшина 
			
			
			
				
			
			Регистрация: 22.10.2010 
				Адрес: Васильевка (Запорожская обл.) 
				Возраст: 35 
				
					Сообщений: 4,174
				 
				 
	Вы сказали Спасибо: 323 
	
		
			
				Поблагодарили 233 раз(а) в 189 сообщениях
			
		
	 
				
				Репутация: 919 
				
				
			 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Вова а ты не хо потестить рыжие рено-ситроен пищалки? я бы дал)  
		
		
		
		
		
		
		
	они вроде как агонь, я даже ачх снимал (точнее Жека стереосмен) ![]() ![]()  
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		  
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
		
  | 
	
		
  |