|   | 
| 
 | |||||||
| Инсталляции SPL Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. | 
|  | 
|  | Опции темы | Опции просмотра | 
|  06.03.2013, 23:19 | #384 | 
| Регистрация: 24.06.2009 Адрес: м.Хмельницький Возраст: 38 
					Сообщений: 1,362
				 Вы сказали Спасибо: 301 
		
			
				Поблагодарили 35 раз(а) в 32 сообщениях
			
		
	 Репутация: 277 |  Re: dd1515 в нігерському ренику 19 
			
			Фари поставив. світять круто. шкода ,що фото не всі зробив, фотік часто виключається... під час сесії підтягуються: саб Aq 412 (1+1), перший в Україні  акб GZ 12.5000, провода GZ. фотки акб і проводів пізніше   | 
|   |   | 
|  10.03.2013, 07:39 | #392 | 
| Регистрация: 24.06.2009 Адрес: м.Хмельницький Возраст: 38 
					Сообщений: 1,362
				 Вы сказали Спасибо: 301 
		
			
				Поблагодарили 35 раз(а) в 32 сообщениях
			
		
	 Репутация: 277 |  Re: dd1515 в нігерському ренику 19  ,  просто 18" треба 180-200 чистого.. а в ренику це рішається способом перероблення під поооовну купеху, типу таврії пипіжка - купе. тому вибрав 12" , 12" колібр мені понутру. якщо нормально розкрити 12, рез буде відповідний.  розумію, що площа і т.д. , але 12" це мій розмір   | 
|   |   | 
|  10.03.2013, 12:38 | #395 | 
| Регистрация: 24.06.2009 Адрес: м.Хмельницький Возраст: 38 
					Сообщений: 1,362
				 Вы сказали Спасибо: 301 
		
			
				Поблагодарили 35 раз(а) в 32 сообщениях
			
		
	 Репутация: 277 |  Re: dd1515 в нігерському ренику 19 
			
			Та шо ви, я хочу зберегти розуміння автівки в цілому, великі колібри - табу))), 12" важе 32 кг.)) !!
		 | 
|   |   | 
|  10.03.2013, 13:22 | #400 | 
| Регистрация: 24.06.2009 Адрес: м.Хмельницький Возраст: 38 
					Сообщений: 1,362
				 Вы сказали Спасибо: 301 
		
			
				Поблагодарили 35 раз(а) в 32 сообщениях
			
		
	 Репутация: 277 |  Re: dd1515 в нігерському ренику 19 
			
			Жень, я і не казав, що вага є показником) це потенціал) не якось так, лан, бро, нічого особистого. давайте не будем труси, як з"являться перші цифри, відишуся. | 
|   |   | 
|  | 
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| 
 | 
 |