|   | 
| 
 | |||||||
| Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов | 
|  | 
|  | Опции темы | Опции просмотра | 
|  | 
|  30.12.2010, 22:55 | #1 | 
| Регистрация: 28.01.2010 Адрес: Херсон 
					Сообщений: 82
				 Вы сказали Спасибо: 12 
		
			
				Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
			
		
	 Репутация: 6 |  Как соединить ЦАП с головой! 
			
			Имеется ГУ Nakamichi MB-VI есть возможность пиобрести Nakamichi DAC 111, как их можно(правильно) между собой соеденить. За раннее большое спасибо! | 
|   |     | 
|  30.12.2010, 23:21 | #2 | 
| Старейшина Регистрация: 12.03.2007 Адрес: Львів Возраст: 53 
					Сообщений: 2,210
				 Вы сказали Спасибо: 13 
		
			
				Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
			
		
	 Репутация: 562 |   
			
			А як їх можна неправильно з'єднати?   Якщо у MB-VI є цифровий вихід (не впевнений), то все дуже просто, цифровий коаксиальний кабель в поміч. Якщо нема, то віддати MB-VI комусь толковому, щоб цифру звідти вивести (в принципі теж нічого дуже складного для знаючої людини). Або поміняти на інший транспорт, в якому цифровий вихід уже є. Також стане проблема регулювання гучності після ЦАПа. Тут є два шляхи. Простий і дорогий - купити щось типу Наківського преампа TP-1200. Або може трохи складніший (бо купується не готове рішення), але значно дешевший і правильніший - доставити резистор Альпс, ціна якого доларів 50. Вони є також моторизовані, тому можна навіть зробити керування з нарульних кнопок автомобіля, чи ще щось типу такого. | 
|   |     | 
|  30.12.2010, 23:29 | #3 | 
| Регистрация: 28.01.2010 Адрес: Херсон 
					Сообщений: 82
				 Вы сказали Спасибо: 12 
		
			
				Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
			
		
	 Репутация: 6 |  ---- 
			
			Как раз выхода цифрового нет.По этому и спрашиваю  . Я с паяльником не дружу, если подскажите на форуме мож кто есть буду очень благодарен! А почему возникнет проблема с громкостью, ведь этот цап предназначен для авто  ! | 
|   |     | 
|  30.12.2010, 23:40 | #4 | 
| Старейшина Регистрация: 12.03.2007 Адрес: Львів Возраст: 53 
					Сообщений: 2,210
				 Вы сказали Спасибо: 13 
		
			
				Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
			
		
	 Репутация: 562 |   Тому простіше просто зробити нерегульований вихід, а реалізацію регулювання гучності покласти на подальший тракт. В принципі це ніяка не проблема. Тому що передбачається, якщо вже людина купує дорогу хай-ендівську апаратуру, то вона або потратиться ще на попередній підсилювач, в якому реалізована можливість регулювання, або ще щось придумає. | 
|   |     | 
|  31.12.2010, 00:21 | #6 | 
| Регистрация: 28.01.2010 Адрес: Херсон 
					Сообщений: 82
				 Вы сказали Спасибо: 12 
		
			
				Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
			
		
	 Репутация: 6 |  ----- 
			
			А если вместо Nakamichi TP-1200 использовать например пед из этой темы http://autozvuk.org/forum2/showthread.php?t=7946 громкость будет регулироватся  ! | 
|   |     | 
|  | 
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| 
 | 
 | 
|  Похожие темы | ||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение | 
| Как соединить Альпайн ива 310 и блютуз Альпайн кса 350 | максимус | Практика по SQ | 2 | 11.01.2010 20:35 | 
| Проблемы со штатной головой Chevrolet Aveo | Alex_S | Практика по SQ | 14 | 09.08.2009 20:15 |